bondeknøl Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg blir så utrolig sint på folk som maser hver eneste dag om det skjer noe... kommer det no bebi snart?, kommer a snart?, skjer det noe snart? osv... hver dag. nå er jeg 1 dag på overtid og folk syns det er såååå rart at ho ikke har kommet enda! er de helt dumme eller, veldig mange som går over termin.. jeg orker seriøst ikke mange flere dager med dette her. folk syns sikkert jeg er fæl også, noen ganger svarer jeg ikke og andre ganger skriver jeg NEI! osv Jeg går jo å lurer på dette hver eneste time, hvert minutt på når ting vil skje. jeg har jo null peling. og er lei av å vente, også skal folk begynne å mase så utrolig mye! Greit når det er familien altså, men når det er folk man ikke snakker så mye med så blir jeg oppgitt..... Flere som er oppgitt over sånn mas?
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Hei! skjønner hva du snakker om, er dritt lei. Er snart 8 dager på overtid. Håper du slipper å vente så lenge...
Ayka 09+13+14 Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Skjønner deg veeeeeldig godt Har svigermor på besøk. Hun har vært her i noen dager nå. Koselig det,siden jeg har et godt og åpent forhold til henne. Men når hun spør meg 20 ganger pr dag om jeg merker noe,så kjenner jeg at jeg blir LITT oppgitt! For det første så sier jeg ifra HVIS jeg merker noe! Og for det andre så hjelper det ikke å mase om det heeeele dagen..han kommer ikke noe raskere ut av den grunn
Maren og snella Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Kjenner til den ja... Er nå inne i mitt 11 overtidsdøgn og det er en uke siden jeg sluttet å svare på masemeldinger... Baby kommer ikke noe fortere om folket maser...
Studine mevik Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har det sånn med mamma. Hu er mega utålmodig og ringer flere ganger daglig for å høre om det skjer noe eller om det er noen forandring. Jeg har sagt at jeg sier ifra når det skjer noe og det er tid for fødsel. Blir jo dritt lei av å bli kontrollert hele tida. og hvis jeg ikke svarer så blir det jo helt baluba. Hadde ikke svart tante på en melding fordi jeg ikke hadde sett den enda og da ringte de for å sjekke om det hadde skjedd noe siden jeg ikke svarte. Det er nesten som folk ikke skjønner at vi er utålmodig vi også. skulle gjerne holdt gutten vår i armene for en uke siden, men han vil ikke ut ennå, så da må både jeg og alle andre pent nødt til å vente. Har to dager til termin nå så uansett så er det ikke snakk om lang tid, men hver dag føles så mye lenger nå på slutten
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Har enda 9 dager til termin...og allerede får jeg daglig telefon og meldinger om det skjer noe;) Blir ikke sint, men det er klart en blir enda mer utålmodig når andre "måser" om det hele tia. Opp til meg så hadde vi født i dag, men jeg bestemmer ikke det...foreløpig iallfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå