Gå til innhold

Hjelp meg å plukke ut bilder til takkekort! (bryllup)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye stilige bilder, men ser lite av dere sånn mtp takkekort bilde. Synes det hadde vært stilig med ett stort bilde av dere og litt mindre av barna. Begge svart/hvitt bildene av barna var flotte.

Skrevet

Jeg syns dere bør velge et hvor man tydelig ser ansiktene deres, likte veldig godt det hvor du sitter forran han, tror det blir bilde 6 nedenfra. Mye flotte bilder. Var kult det i bilen også. :o)

Skrevet

Tenkte å ha et stort utenpå (dobbelt kort) og noen små inni...eller noe...vanskelig, he he;o) Favorittbilde mitt er i grunn det aller første, men på det ser en jo ikke oss i det hele tatt...hmmm...men hadde likt å brukt det på en eller annen måte...hva med det der jeg sitter og han står bak meg (i sort hvitt med rosa farge på bukett og vest/kravat) - der ser man jo oss godt.

Skrevet

åh, så mange vakre bilder!!! Så fantastisk fine dere var hele familien!! Umulig å velge, jeg har ombestemt meg tusen ganger mens jeg skrev dette!

Vi klarte ikke å bestemme oss for ett bilde, så vi valgte også å kombinere flere i et takkekort fra kortshop. http://www.kortshop.no/product_info.php?cPath=21_30&products_id=779&osCsid=ef58b50ca14aade03eb18baabd80f338)

Hadde bilde av barna bakpå, ville gjerne ha de med =)

(ble visst ikke så mye hjelp i dette innlegget.. hehe)

Skrevet

Ja, jeg likerveldig godt det også - men hadde tenkt å ha flere bilder...men hvilke?

Skrevet

Det nærbildet i svart hvit med farge på buketten var nydelig. Ellers var alle bildene kjempefine:)

Skrevet

Takk:o) Jeg fikk ikke opp noe på den linken - men det høres ut som som noe det vi har tenkt oss - vil ha flere bilder, umulig å bare plukke ut ett;o)

Skrevet

Takk - vi kommer nok til å ha det med:o)

Skrevet

Da ville jeg valgt nr 2, det som er av dere i bilen, det hvor du sitter forran han og det som er under det igjen, hvor dere står og ser veldig forelsket ut. :o)

Skrevet

Dersom dere klikker på bildet blir det større, og dere vil se ansiktene bedre;o)

Skrevet

Det er det med tekst(Navn og dato) under bildet på utsiden. Superfornøyd med kortshop vertfall, har brukt de i forbindelse med dåp også. Får kortet på mail først fr å godkjenne/endre, og det kommer veldig kjapt! Og god kvalitet på kortene, ikke minst =) VI har fått enormt mye skryt for takkekortene!

Jeg likte også det hvor han står bak deg, og det under det, hvor begge står.. Det første var også veldig stilig, og bildene av ungene var helt nydelige! Skjønner godt du syns det er vanskelig å velge!

Skrevet

Ja, vi har også brukt kortshop før, takkekort for babygaver til jenta vår - var veldigfornøyd med dem - så kommer nok til å bruke dem nå også. Vi må vel bare velge ut noen til slutt - elle-melle eller noe, he he - for vi klarer ikke bestemme oss;o) Kommer nok til å bruke det han står bak meg og det alle første - ellers aner jeg ikke....

Skrevet

jeg syns det nederste av bare dere to i sort hvit var finest. det som er over det med dere alle fire på :)

Skrevet

Takk! Ville du ikke hatt med ungene? Jeg har i allefall bestemt meg for det hvor han står bak meg...det er klart;o)

Skrevet

Takk for innspill:o)

Skrevet

Egentlig ville jeg ikke det, hadde ikke med jenta vår, var jo vi som takket, ikke hun. Men hun var med på bildet vi gav i gave til foreldrene våre. Og hun var med på bildet i avisa.

Men vi hadde bare ett bilde på takkekortet, mulig jeg hadde tatt med bilde med henne på hvis vi hadde hatt flere. ;o)

Skrevet

*augustprinsesse* - var det nr 1766 dere hadde? Det var i såfall veldig flott - blir kanskje det for oss... vet jo at det går an å mixe litt også - da vi bestilte fra dem sist hadde vi forsiden på et kort og innsiden til et annet.

Hvis vi skulle hatt det, hvilke bilder ville dere valgt, og hvor skulle de bildene vært...?

Skrevet

det bilde må du henge opp på veggen hjemme. det er såååå romantisk :)

Skrevet

Vi hadde jo bare nærmeste familien med på bryllupet, så derfor vil vi ha flere bilder på takkekortet, slik at familie og venner som ikke fikk være med oss, får se mest mulig;o) Derfor har vi lyst til å ha ungene med på kortet også:o)

Skrevet

Jeg tror vi kommer til å forstørre opp nr 1 og henge på veggen, faktisk;o) men jeg elsker det bildet du liker også - men det første passer liksom best på veggen hjemme hos oss;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...