Gå til innhold

hva har jeg krav på?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei beklager for forstyrrelsen men jeg har et problem men får ikke svar på spørsmålet mitt akkurat det jeg lurer på...om noen kunne hjelpe meg så hadde jeg vært takknemlig for det...

jeg er født i 83 og har hofteledsdysplasi ble 2 ganger operert da jeg var ca.3 år ..grunnen til at jeg ble så seint operert er at familien mamma og pappaen min merket det litt seint...

etter at vi kom til Norge som flyktninger så fikk jeg stor problem med beina spesielt de dagene hvor det var kaldt...saa det var nesten hele vintern for Norge er jo et kaldt land...

ble operert i beina i desember 2006...etter utdaningen i 2007..begynte jeg å jobbe fra august 2007 til og med august 2008....

en vennina av meg fortalte meg at jeg kunne søke for dagpenger...grunnen til at jeg ikke har gjort er at jeg trodde dagpenger gjelder kun bare de som har hatt fast jobb..så jeg lurer på om jeg har rett til dagpenger?

akkurat nu så er jeg 20 uker på vei i svangerskapet og har blitt tungt og slitter med Hofta...idag var jeg ute i 3 timer og kunne nesten ikke gå...så har tenkt å gå til legen på Mandag...så her er spørsmålet..kan jeg søke for dagpenger og legge ved en vedlegg at jeg sliter med hofte og kan ikke jobbe dersom nav mener at jeg skal jobbe??for jeg dag penger likevel ?er ikke så flink i Norsk så håper jeg du kan forstå hva jeg mener ..får jeg har ingen inntekter og lever av mamma og søstern min...typen er britisk og bor i England... om du kunne hjelpe meg eller gi meg råd for hva jeg skal gjør`?tusen hjertelig takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...