Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestilt undertøy. Det kommer på minst 2500.- for BH, truse, strømpeholder og strømper. Er vanvittig dyrt!

Hva bruker dere på dette?

Fortsetter under...

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe ihvertall ikke så mye nei!! Kjøper bare et vanlig litt finere undertøy på lindex-der har de også noen ganske ok korsett har e sett, men skal ta me en tur i de andre butikkene før e bestemmer me=) Om det er for mannfolket du kjøper undertøyet, så forstår e egentlig ikke vitsen med å bruke så mye penger-siden undertøyet forsvinner på 1-2-3 anyway;) Så e har bestemt me for å invistere i en god bh bare og et bra korsett (holde inne magen;)),resten bryr e me egentlig ikke så mye om nei=)

Men folk er jo forskjellig, så e kan godt forstå hvorfor folk vil bruke mye penger på undertøyet oxo=)

Skrevet

Jeg kjøpte truse på Lindex og bh på H&M- så, ikke så mye;o) Så ikke helt poenget med det, var fint nok det undertøyet jeg kjøpte og det var perfekt under kjolen. Kjøpte i tillegg en nattkjole og truse fra Cubus som jeg brukte på bryllupsnatten;o)

Skrevet

Jeg tror mitt kom på 2000,-

Da var det Kosett, truse og strømper..... Det koster å være flott for sin mann på bryllupsnatten desverre........ :(

Men det kan jo brukes flere ganger.

Skrevet

Jeg har vært en runde på de fleste butikker som har undertøy og har sett priser fra 199,- - 1500,- bare for ett vanlig korsett(sånn med bh). Og dert dyreste var ikke noe bedre enn det billigste!!!

Hvis du har tenkt å bruke det mye etter bryllupet også, så kan det jo kansje være greit å sjekke litt rundt å se hvilket som er skikkelige "gode" spiler i, som ikke blir formet etter hvordan det blir brukt!!

Men for en kveld (+ noen ganger nå og da senere ;-) ) så er det meste heeelt greit!

Kjøpte korsett på Cubus (249,-), Strømper og truse på KapAhl (ble ca 250,- og da fikk jeg med to par strømper. De hadde også strømpebånd for ca 40-50 kroner!!

Var redd undertøysprisen ble mye høyere, men da jeg var en runde å så , ble jeg positivt overrasket, de har mye fint bryllupsundertøy rundt omkring til helt greie priser!!

Skrevet

Hva slags strømpebukser har dere kjøpt? Med glans?

Annonse

Skrevet

Jeg hadde ikke strømpebukse (men vi giftet oss i Florida, så det hadde blitt for klamt...) hadde nok valgt uten hvis jeg skulle hatt, liker ikke så godt med glans jeg - men det blir jo en smakssak som alt annet - er jo ikke mange som vil se strømpebuksen likevel;o)

Skrevet

Jeg kommer til å prioritere kvalitet når det gjelder korsett/bh, og kommer til å gå og undersøke priser i butikker med kompetent personale som kan hjelpe meg å finne helt riktig størrelse og passform. Det koster nok litt mer, men etter min mening er det verdt hver krone. Strømper og truse er ikke like høyt prioritert fra min side, så der blir det nok Lindex eller tilsvarende.

Skrevet

kjøpte undertøy på netty i bergen :) Alt kom på 2300 kr :S

Truse, korsett, holdin pants og strømper..

• 2 uker senere...
Skrevet

heldig dere som kan gå på lindex, hm og cubus og kjøpe undertøy. her er puppene fortsatt altfor store for den slags butikker, finnes jo ikke en eneste bh i d-cup... men de har jo mye fint, og ser jo like fint ut som andre steder.

men fant heller ikke mange fine varianter av stroppeløse bher, så her ble det change 1000 kroner for bh, truse, strømpeholder og strømpebånd. mangler bare strømpene..

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å bruke så mye, regna med jeg kom til å finne noe på kappahl eller h&m etc, men fant ingenting som passa bra til mine "hengepupper" (og det bare 10 mnd etter første fødsel:P), så jeg fant på en liten yndertøysbutikk veldig fin bh og truse, men kosta jo over 700,-. Veldig fornøyd da. Måtte ha noe der stroppene kunne taes av og som ikke gikk oppframme mot stroppene liksom.. Strømper til 250,- og ev. strømpeholder fra hm, den koster 98. Så var det om jeg skulle kjøpe sånn hold-in belte/korsett på lindex for å holde inne babymagen...

Skrevet

Kjøpt stroppløs bh til 950kr og truse til 450 kr i en liten undertøysbutikk. Satt perfekt og er det fineste undertøyet jeg noen gang har hatt. Kommer til bruke det masse senere, og følte at hvis jeg en gang skal bruke mye penger på undertøy så er det nå. Kjøpt stay ups strømper på Lindex.

Skrevet

bare sånn at dere vet det så finnes det store str på Lindex, dvs jeg bruker 80E og det har de på Lindex. Generous heter merket. HM har bare "små" str. og Cubus har litt utvalg i større str, triumph merket.

Annonse

Skrevet

fikk iallefall beskjed på både lindex, cubus og hm at de ikke førte D-cup.. det hendte de hadde en og annen, men ikke noe de hadde til vanlig.

Skrevet

Jeg kjøpte også på netty.. Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne noe som passer ordentlig, så jeg prioriterte god kjøpehjelp og kvalitet. Kjøpte ikke korsett med BH som jeg kan bruke til alt annet også. Ble vel ca 1700 kr med alt!

Skrevet

Jeg bruker 75D noen ganger DD. Og jeg har handlet bh'er både på cubus,lindex og kappahl i rett str...

Skrevet

Jeg brukte vel ca 300. Kjøpt på HM. Men må kjøpe strømper i tillegg da.

Fant et kjempefint blondesett der - og det ble mye billigere enn jeg hadde sett for meg. Det er fordelen med små pupper - ikke så mye som må holdes på plass da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...