Gå til innhold

Jeg rett og slett ELSKER manducaen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så til alle tvilere, eller alle som ønsker seg : dette er en fantastisk oppfinnelse! Så mange smarte finesser, og utrolig lett å bære + "feste" babyen av og på..

Love it!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant!!? Fantastisk bra sele=)

Gjest yrild
Skrevet

Elsker min også :-) Hadde lånt den bort i går og måtte bruke sjal... auau vondt i ryggen med en gang!! Hun som lånte den ble selvfølgelig også frelst :-)

MANDUCA :-) :-)

Skrevet

Vel - her i huset er den hatet som pesten... av poden..

Jeg ble så inspirert av alle positive innlegg her inne at jeg gikk til innkjøp av en Manduca. Han hyler som en gris i den og HATER å sitte i den. Buhuu... Den er jo helt fantastisk å bære i kontra bb, men det hjelper jo lite når poden vrir seg som en orm og er svartsint.

Nå skal det sies at han generelt liker dårlig å bli båret, men hadde liksom håpet at Manducaen skulle være bedre for oss begge.

Så - liker barnet å bli båret er nok Manducaen noe av det beste som finnes, men i motsatt fall er den ikke nødvendigvis noe bedre enn noe annet.. dessverre! :)

Skrevet

Hei!

Jeg også er særdeles fornøyd med manducaen, verdt hver krone. Mini på snart ett år trives i selen, og sovner der når han er trøtt.

Men, du skriver "mange smarte finesser"..?? Er det noe jeg har gått glipp av? Man har glidelåsen og de hempene, men er det noe annet du mener?

Skrevet

Må si meg enig!!!

Men jeg lurer også på de smarte finessene....

Skrevet

Tenkte egentlig bare på "sove-hetten", glidelåsen for å forlenge, lommen foran til småting + at det er forklart så fint i brosjyren alle måtene man kan bære den på..

Liker og at man kan bruke fra nyfødt til 20 kg.. Babybjørn er utkonkurert!! ;)

Skrevet

Klart er manducaen best - den er jo fra Tyskalnd den =) hehe...

men som "nybegynner" synes jeg at det er vanskelig å få lille gullet festet på ryggen... er alltid redd hun skal dette ned. hun er jo ikke den som sitter stille nei-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...