lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hei! Jeg lurer på om en El test alltid vil være positiv dersom man er gravid? Altså at begge strekene er minst like sterke? Eller kan man være gravid selv om el testen er negativ? Er litt nysgjerrig på dette... Takker veldig hvis noen har lyst til å svare...
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 En EL-test vil også slå ut ved en graviditet, ja, men først når du har nok HCG i blodet ditt. Har du ikke det kan den bli negativ selv om du er gravid.
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg tok en EL test for par dager siden, å den ble positiv med engang, men får bare negative grav tester :/ har ikm imorgen eller tirsdag ...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg fikk positiv el-test 5dgr før ikm med moegen urin, men neg.grav test helt til kvelden før ikm. Fikk og neg eggløsningstest de neste dager med ettermiddagsurin. Lykke til. går sikkert fint. hilsen 6+1
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 men så da kan det være håp om at jeg er gravid selv om jeg får negativ grav test?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Ja det er det. Funket for meg i allefall. Men vent til ikm-dagen med å teste. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå