Gå til innhold

Erfaringer med Teutonia Prestige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Prestigen og har vært kjempefornøyd.Vi fikk prinsen i nov 08 og hadde bagdelen (fashion bag) frem til 17 mai. Den er flott å se på, god å trille og god handlekurv. Minus er at den er litt tung inn og ut av bil. Men er du i form etter fødsel går dette helt fint. Hadde en Voksi urban i baggen, og det var lunt og fint gjennom vinteren.

Er ikke like fornøyd med sportsdelen, men det er en annen sak.Har derfor også gått til innkjøp av en vogn til nå. Prestigen er fremdeles hovedvognen.

Har du konkrete spm er det bare til å spørre.

Forressten, vi har 60 hjul på¨vår (du kan velge hjul). Dersom jeg kunne valgt igjen ville jeg gjerne hatt lufthjul. Men ikke noe big deal altså.. Ser jo at jeg ville punktert dersoom jeg hadde hatt lufthjul (har to ganger hatt tegnestift og liten spiker inn i hjulene). Så det er jo litt både og det. Men det er litt bedre trillkomfort med lufthjul.

Gutten min er 6 uker, så jeg har ikke så lang erfaring, men vi har Prestige med fashionbag og er fornøyde så langt. Har lufthjul og er veldig fornøyde med det. Vogna triller nesten av seg selv. En 4-hjuling er selvføgeig tyngre å manøvrere enn en trehjuing, men så er den jo til gjengjeld stødigere. Eneste jeg savner er håndbrems, + at vogna er ganske lav slik at det blir langt ned til babyen i bagen. Men totalt sett fornøyd!

Synes det er litt dumt med kun mulighet for å justere i tre stillinger. Liker egentlig bedre de med trinnløs justering, og litt mykere "hengekøye" (de er også mykere i rygg). Men det er jo mest i den mellomfasen hvor de ikke kan sitte selv enda. Min gutt er bare 7 måneder og første hakket på teutoniaen er fremdeles litt bratt. Men han ligger jo mest enda. Med en gang de sitter selv tror jeg det blir mye bedre. Med støtte av dyne/pute/pose går det helt fint altså.

Synes også vognen er finest som bagvogn, men det er bare en smaksak..hihi.

Så ikke noen grunn til ikke å kjøpe vognen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...