Gå til innhold

Kan jeg i teorien kjøpe meg en bærbar pc uten internett-tilknyttning og likevell kunne logge meg inn når vi er på hotell el med "gratis internett"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller må jeg kjøpe noe ekstra på pc`en for å få det til å fungere?

Vi er ofte på hotell/sykehus hvor det står at de har "gratis internett til sine kunder". Hvordan fungerer vanligvis dette?

Her har vi stasjonær med mye ledninger.

Er ikke så flinke på sant hverken jeg eller mannen. Vi fikk hjelp til å ordne med alle modem og ledninger når det ble fikset opp her.

Trådløst er jeg ikke så veldig begeistret for. Vi må vell betale enda mer for å få det? Så er det vell litt stråling av det?

Noen som vet av en grei og billig bærbar pc? Tenker vell primært for å lagre over bilde fra cameraet vårt og logge oss på nett når vi får anledning til det.

Fortsetter under...

Skrevet

De fleste bærbare pc'er i dag har vel innebygget trådløst nettverkskort. Så så lenge det er med så skal det kunne gå greit :o)

Skrevet

Du må ha integrert trådløst nettverkskort i lap'en. Og det er standardutstyr på nye pc-er i dag, men spør for sikkerhetsskyld når du skal kjøpe.

Da kan man logge seg på trådløst nettverk ja.. På hotell/sykehus får du som regel en kode i resepsjonen som du bruker forå få tilgang.

Skrevet

Tusen takk!

Finnes det noen gode/greie til under 4tusen?

Har sett et par tilbud til 3999kr. Er de vanlivgis utelukket, eller kan de være gode nok?

Skrevet

Det er sikkert bra nok i massevis, men sjekk pc-testene på dinside.no, der har de som regel anbefalinger på gode pc-kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...