Gå til innhold

Strømpebukse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips på hvor jeg kan få kjøpt strømpebukse. Jeg skal gifte meg i august og er da 8 mnd på vei, og er i utgangspunktet str 48/50. Vil ha tynne brune strømper. Bor i østfold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Vet man får kjøpt i store størrelser på Lindex, men aner ikke noe om det er plass til mage og slikt i dem.

Skrevet

Hei,

Nå vet jeg ikke hvilke butikker som er rundt der du bor, men man kan få kjøpt strømpebukser i store størrelser på INISTYLE. Gode er de også, rakner ikke med én gang:)

Skrevet

Jeg kjøper strømpebukser fra La mota på Ica Maxi matbutikk. De er vanligvis store (store størrelser) og tøyelige. Kan jo hende de passer når magen er stor også. De koster bare 35 kr, så da er det ikke så mye bortkasta penger hvis du prøver og de ikke passer. Vet ikke om du har Maxi mat der du bor, men siden det er La Mote, kan det hende andre butikker også har.

Stor mote på KAppahl har jo også strømpebukser.

Lykke til!

Skrevet

Takk for tips. Skal sjekkes ut. Er ikke str 48/50 som er problemet, men den store magen. Orker ikke strømpebukser som ruller ned, er til å bli gal av! ;-)

Skrevet

De har kjempegode gravidstrømpebukser på Lindex, både sorte og hudfarga. De går opp til str 48/50, det er den jeg bruker selv og jeg kjøper de på Lindex. Har prøvd mye annet også, men det er gravidstrømpebuksene på Lindex som er de beste!!

Skrevet

De ruller ikke ned, de kan du ha helt opp ved puppene nesten:-) Nydelig! De har to tykkelser, og det er den i 20 eller 30 denier du må kjøpe, de er i flat pakke og er kjempefine!!

Skrevet

Må du ha strømpebukse?

Jeg liker ikke det og hadde knestrømper under kjolen da jeg giftet meg. Var da 34 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...