*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Det kom litt blod i sta når jeg var på do, bare en dråpe med ganske rent blod, og etterpå kom det en del slim som var brun-orange. Har hatt deler av slimproppen som har kommet ut den siste uken, men ikke som dette. Er det vanlig? Tror dere det er fødselen som nermer seg? Hehe, er så utolmodig nå og håper på at noen sier "det er fødselen som nermer seg for deg!" selv om det ikke er noen som kan svare på det, hehe. Men uansett, kan dette være siste rest av slimproppen kanskje? Skjønnte ikke helt det der med at blodet var så rent liksom Hvis jeg tar en finger inn, så kjenner jeg hodet bare en fingerlengde opp, så har ikke turt å hatt noe sex eller noe etter jeg kjente dette.
Caity<3 Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 jeg driver å innbiller meg at det sitter et sted oppi hodet mitt, at om det kommer rent blod så skal man ringe føden? usikker, men har du kynnere og eller? ! Lykke til
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 Har faktisk bare hatt en kynner i hele dag, mindre enn jeg har hatt på lenge. Og babyen har vært passelig aktiv i magen. Har ikke så lyst til å virke hysterisk for fødestuen, at jeg ringer for hver minste ting, men hvis det kommer mer blir jeg uten tvil til å ringe, for det virker jo litt rart at det var så rent og blankt
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2009 hmm.. Det kom ikke noe mer, var bare den ene gangen og kjempe lite. Har masse press på blæra og har hatt masse kynnere de siste timene nå, men det er ikke noe regelmessig. Kan jeg regne med at det kanskje skjer noe snart eller? Er andregangs
ifie Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Da skatten ble født, starta morran med litt blod. Det var ikke rent og rødt, men utvanna og rosa. Likevel ringte jeg føden og de sa at det kunne være starten på noe, men trengte ikke være det. Jeg hadde også masse kraftige kynnere, men hadde de helt fra morran av. De ble regelmessige etter noen timer. Får satse på at jenta di kommer iløpet av natten da! Lykke til!!
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Håper det Jeg vet at jeg er moden så det vil vise seg å se takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå