Gå til innhold

NAV er virkelig ikke mindre vrange da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt avgårde søknad om grunnstønad pga slitasje på klær osv under skinne/gipsbehandling. Siden disse utgiftene er veldig løpende, så er det vanskelig å dokumentere med kvittering, og jeg har snakket med NAV lokalt ang dette. Og jeg har snakket med andre som har klumpforbarn. Alle sier at klumpfotbehandling automatisk skal legges under sats 1. Javel, sendte avgårde jeg, med skriv fra lege og alt som er. Og fikk selvsagt AVSLAG! Og hvorfor? Fordi jeg ikke hadde med kvittering... Flott at man kan være enig seg immellom da! HVis NAV lokalt sier at det kun trengs dokumentasjon fra lege, hvorfor skal jge da få avslag?

ARGH!!! Blir så FORBANNET! Er så lei av å krangle med NAV nå, at jeg nesten har lyst til å spy! Skattepengene kommer ihvertfall ikke meg tilgode på de punkter jeg har krav på det... MøkkaNAV kan BRENNE!!!

Dagens UTBLÅSNING!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville bare si at du ikke er den eneste som har hatt dritt med nav.

jeg ble hudflettet for at jeg ringte og ville høre hva jeg har krav på ang mitt barn som har protese.

Og det var ikke mye hjelp å spore,bare anklager på at jeg skulle grabbe til meg støtte som jeg ikke hadde krav på.

Og jeg har faktisk gitt opp nav,og har nå tatt kontakt med sosionomen på sykehuset og hun vet MYE mere enn de hos nav.Og ikke minst hun er hyggelig og vil hjelpe...Så får hun hjelpe oss med å sende søknader og vedlegg som trengs.

Jeg fikk faktisk dagen min ødelagt av å ringe nav,makan sier bare jeg!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...