Gå til innhold

El-slim men lukka tapp!??!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dobesøk nettopp sko eg tørke meg..og kjente det va veldig lite friksjon, for å sei det sånn...sjekka...el slim... strekkbart og løse seg ikkje opp i vann!! (det e vel det som e typisk???) Ikkje hatt sex på mange daaaager så e ikkje no mannerester heller...eller andre lystbetonte årsaker...

Tappen e høy og lukka....relativt hard. Gubben komme ikkje hjem før på torsdaaag!!! nei nei nei nei nei...ikkje noe el nå...!!! Har begynt å tempe for tre dager siden da så..hehe..lov å håpa! Aaaaargh!! (ikkje no eggdropping før TORSDAG TIDLIGST! Helst fredag!!)

Puuuh...håpe det vare leeenge..mange daaager....sukk..!!! Tirsdag morgen va sist me hadde oss...e da måte på kor lenge en ska forvente dei små å holde seg i live!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyyytt...trenge input her...

Skrevet

har funnet litt om eggløsningsslim:

Noen kan oppleve å få flere runder med eggløsningsslim i én syklus. Dette kan skyldes noe så enkelt som at kroppen har prøvd å ha eggløsning, men ikke fått det til. Den nye runden med eggløsningsslim viser da at kroppen prøver på nytt å få til eggløsning.

I noen tilfeller kan flere runder med eggløsningsslim (gjerne sammen med uvanlig lav temp om morgenen og lange, uregelmessige sykluser også) være et tegn på stoffskifteproblemer.

også dette om tapp:

Den før-fruktbare fasen:

Når blødningen stopper, begynner den pre-ferile fasen. Nå bygges livmorslimhinnen opp, og en gruppe egg vil begynne å modnes i eggstokken. Ett av disse eggene (noen ganger to – som kan resultere i tvillinger) vil vokse fortere enn de andre, og blir etter hvert det utvalgte egget, mens de andre krymper bort.

Denne fasen kalles gjerne folikkelfasen (egget som modnes kalles folikkel) eller celledelingsfasen (refererer til oppbyggingen av livmorslimhinnen). Nivåene av østrogen og progesteron er fremdeles lave.

Ikke alle kvinner har en før-fruktbar fase, de er fruktbare med en gang blødningsfasen er over. Disse har ofte kortere sykluser (21-26 dager).

Kroppstemperaturen ligger vanligvis mellom 36,5 og 36,7 grader i denne fasen. Mange kvinner føler seg tørre nedentil nå, og livmorsekretet er gjerne tykt og hvitaktig. Du skal kunne kjenne livmorhalsen som en tapp ganske langt nede i vagina. Den vil være litt hard og lukket.

...jeg tror ikke det er eggløsning du har nå...som sagt så kan man få eggløsningsslim flere ganger i en syklus... og siden tappen er hard og lukket så er sjansen for eggløsning liten, tror jeg (ta alt jeg sier med en klype salt da,er ikke ekspert på dette området,men utrolig hvor mye man kan lese seg til) hehe

Håper dette hjalp deg litt?

Du skulle kjøpt deg noen el-tester, så hadde du vært sikker:)

Stor klem fra lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...