Gå til innhold

Flere som er forkjølet ?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært det i en uke nå - blir gal.... hoster og hoster, mye slim. Spesielt om natten - og da går det ikke bare utover min nattesøvn... Jeg blir bare så sliten av dette!! Er også litt utrolig for junior i magen - det kan jo ikke være behagelig at magen hopper stadig..??

I tillegg har jeg fått dotter i ørene - det er jo bare supert (NOT), som om hodet er inni en boks....

Var hos legen torsdag, fikk cosylan som jeg kan ta en dose om kvelden. Hjelper mot hosten - men, våkner likevel - av ørken i halsen (tørr!!) Så, hver natt sitter jeg og slurper te - eller vann med honning i... Men, nå vil jeg blir FRISK igjen!!! Noen som har gode tips til hva jeg kan gjøre/spise/drikke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140214866-flere-som-er-forkj%C3%B8let/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått med vondt i halsen i over en måned nå, vet ikke om det er graviditeten som gjør det, men skylder på det :) Tett i nesen og MÅ ha nesespray om kvleden for å få sove om natta. Er veldig slimete i halsen, men hoster ikke. Har funnet ut at jeg ikke kan drikke melk til kvalds for da blir det bare verre når jeg legger meg... Kjedelig å gå å være tett i pappen, håper det går over etter fødselen, jeg :)

Hei! Jeg venter mitt andre barn og har heldigvis ikkje vært plaget med det denne gangen. Men ved mitt første svangerskap da var jeg tett i nesen stort sett hele tia, og super ofte forkjøla. Måtte bruke nesespray hele tia. Selv under fødselen. ( var helt jævlig, og fikk ikke puste uten) Ble i tillegg kjempe forkjøla og tett rett før fødselen. Tror dette er ganske så vanlig når man er gravid...

jah...hva skal man ikke gjennom...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...