Gå til innhold

Da har jeg blitt satt igang! Hvor lang tid kan dette ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk modningspille kl.10 i morges. Håper selvsagt at veene kommer fort, men vet at det kan ta ooptil 2 døgn.

Noen med erfaringer? Jeg var visst ikke i nærheten av å være moden, så jeg bør vel kanskje bare smøre meg med tolmodighet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg ble satt i gang sist, også det klokken 10 om morgenen, kom babyen klokken 10 om kvelden neste dag... Så det KAN ta litt tid ja! ;) Men har jo hørt historier hvor det bare har tatt noen få timer og da.. ;)

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

har blitt satt i gang 2 ganger.. modningspillene fungerte ikke på meg..

så 3 dag ble jeg satt på drypp og med sistemann kom han bare timer etterpå..

ja du må smøre deg med tålmodighet.. det er kjedelige dager om ikke pillen skulle fungere..

lykke til

Skrevet

Jeg ble satt i gang, fikk første modningspille torsdags morgen og var heller ikke i nærheten av å være moden!etter 5.(!) pille kom endelig min lille prinsesse ut lørdags formiddag så og si på slaget 12:p..så ja det er bare å smøre seg med tålmodighet!

hos meg bygget det seg opp, hvor jeg gikk med "menssmerter" og kynnere som tok seg opp fredagskveld, før det plutseli sa "PANG" lørdags morgen, da var det virkeli i gang;)

Skrevet

Jeg fikk modningspiller med førstemann, men det funka dårlig på meg (var helt umoden)! Begynte med litt smårier nesten med en gang og det ble raskt maserier. Gikk i tre døgn før det startet litt mer og da vi trodde det var i gang så viste det seg å være en halv cm åpning - nedtur!!

Endte til slutt med ks, men det var pga svangerskapsforgiftning...

var kanskje ikke sånne svar du ville ha, men husk at alt dette er så veldig individuelt.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...