lille trollungen Skrevet 6. juni 2009 #1 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg trenger noen råd fra dere. Samboreren min har ikke rett på fedrekvoten siden jeg har mindre enn 50% stilling. Jeg er fulltidsstudent etter jul og derfor har vi tenkt at han skal være hjemme med graderte foreldrepenger slik at han skal få noe tid med jenta vår. Han skal jobbe 20 eller 40%. Planen min er da at jeg etter jul skal gå ut i 9 ukers praksis. Da har jeg studiedag en dag i uka + at det i løpet av perioden er 3 dager da jeg er på skolen og er ferdig tidligere. Jobber både dag, kveld og natt. Vesla vår er da ca 4 mnd når jeg starter praksisperioden min. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Er dette mulig for meg å gjennomføre eller kommer jeg til å være så sliten at jeg ikke orker? Jeg tenker da at jeg pumper meg, slik at hun får morsmelk og det er mulig at samboeren min kan komme i pausen, slik at jeg kan amme henne da. Alternativet er at jeg tar praksisperioden neste høst igjen, men det har vi egentlig ikke råd til, da jeg ikke får jobbet ved siden av og dermed ikke får noen penger. Hvis jeg går ut etter jul får jeg fødselsstipend. Er etter planen da ferdig til våren. Trenger sårt noen råd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140214721-studenter-og-tidligere-studenter-som-venter-barn-med-barn-kan-dere-se-hit-trenger-hjelp-ang-praksis/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå