Brillefint - Jadda! Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hilsen grønn mamma for første gang:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Det er vel ikke anbefalt at de skal sitte i stol eller noen plass før de kan sette seg opp selv. Men jeg spurte hs om det var "greit" at de satt i tripptrapp/barnestol mens de spiste når de klarte å sitte greit. Det var vel ved 6 mnds alder det ble aktuelt med mine. Det går jo ikke så lenge og spise. Både hs jeg hadde når storesøster og når lillebror var liten synes det var helt greit. Man må jo ikke bli hysterisk sa hs til storesøster.
Brillefint - Jadda! Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 ok. Helt enig i at man ikke trenger være helt hysterisk heller. Prøver å planlegge når vi bør kjøpe stol:) takk for svar!
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Åja sånn ja =) Tror det var storesøster som noen ganger satt i vippestolen oppå bordet mens vi spiste middag he he =)
Yada Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Vesla her begynte å sitte i sån høy hvit stol fra ikea fra ca 6 mnd alder. I begynnelsen hang hun veldig når hun satt i den, da ble det bare noen minutter, mens hun spiste grøt. men etterhvert satt hun bedre og bedre i den, nå sitter hun kjempefint, så nå kan hun sitte i den kanskje en halv time til time av gangen. Kjempekjekt når vi spiser middag og slikt. For hun vil jo være der det skjer. (7 mnd.) Spurte på helsestasjonen om det er greit i forhold til ryggen. Legen sa da at det er helt ok, fordi hun er såpass sterk i ryggen og holder seg oppe selv når hun sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå