Sesilia Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Noah er storebror... Hva er passende navn for lillebror eller lillesøster? Har tenkt på navn som Nelly, Dina, Sarah, Julia, Nathalie, Cornelie/a (barnets Oldemor heter det), Othelie, Olivia, Selma...... Når det gjelder guttenavn, er lista svært kort! Foreløpig favoritt er Theo... Hva i all verden kan passe i samme stil/genre som Noah?
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Det bør også være BIBELSK, synes jeg; sånn sett passer Julia og Dina på din liste godt, som begge er bibelske. Her ramser jeg opp andre bibelske navn; Noah og Leah Noah og Ada Noah og Anna Noah og Esekiel (nydelig) Noah og Emanuel Noah og Lukas Noah og Adam Noah og Abel (synes det står så fint sammen!) Noah og Aron Noah og Felix Noah og Isak (står også flott sammen) Noah og Job Noah og Jacob Noah og Levi Noah og Linus
Miranda har født :-) Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Olivia, Sarah, Julia og Dina er pene navn, som passer supert til Noah! Av disse likte jeg best Olivia og Julia :-) Noah og Leah Noah og Filippa Noah og Mira Noah og Vida - Barna til Kristian Kjelling Noah og Sina Noah og Kiara Noah og Evelina Noah og Felicia Noah og Celina Noah og Nicoline Noah og Mila Noah og Mali Noah og Theo - Passer bra, selv om jeg egentlig foretrekker Theodor. Noah og Liam Noah og Nicholas Noah og Nicolai Noah og Simon Noah og Lucas Noah og Sebastian Noah og Aron Noah og Maximilian/Max
Miranda har født :-) Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Noah og Isabel passer også veldig bra sammen!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Noah og Nelly var litt kult. Men samtidig - Noah er vel "nå", mens Nelly er mer gammeldags. Hva med disse: Noah og Nikoline Noah og Vilma Noah og Sarah Noah og Sina Noah og Lotta Noah og Hedda Noah og Ella Noah og Anna Noah og Ada Noah og Theo er greit, men synes Noah er et sterkere navn enn Theo. Noah og Elias Noah og Isak Noah og Jakob Noah og Jonas Noah og Levi Noah og Nathaniel Noah og Emrik Noah og Emil
Sesilia Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2009 Enig i at bibelsk er fint... Takk for skjønne forslag! Mye vi ikke hadde tenkt på her...
Sesilia Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2009 Noah og Julia er fint, ja... (Og det synes vi begge!!) Liker også godt Felicia, Filippa, Nicoline, Mira... Takk forslag!
Sesilia Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2009 Takk for hjelpa! Liker godt Nikoline, Sarah, Anna, og alle guttenavna... Og det guttenavn har virkelig ikke vært lett!
Azora Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Tenker på hebraiske navn: Noah og Peter Noah og Simon Noah og David Synes Dina og Sarah passer godt til, eller: Noah og Esther Noah og Ruth Noah og Mirjam Noah og Rakel
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Noah og Theo passer veldig godt sammen. Vi vurderte Noah til vår minste, men så ble det en liten Selma. Ellers syns jeg Isak passer veldig godt til Noah. Av jentenavn syns jeg Ella er en god match. Olivia og Selma passer også godt. Ellers: Luka Liam Oliver Tobias Mateo Jakob Sofia Milla Luna Otilia Kaya Hannah
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Syns et er mange navn som kan passe med Noah Jeg er ikke så opptatt av om navnene er bibelske eller ikke, men syns et er viktig at de er lette å si sammen. Av jentenavnene dine liker jeg Sarah (helst uten h) Cornelia (koselig med oppkalling!) Dina Selma Andre: Hennie Kaisa Gine Hermine Guttenavn: Elias Arian Luka(s) Filip Felix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå