J -76 Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Nå er vi inne i vår 5 pp etter MA, og jeg har innsett at det vil ta tid å få nr 2. Jeg har hengt på BIM siden oktober 2008, og har flere ganger tenkt å ta pause, men så må jeg bare se hvordan det går med dere alle, om noen har blitt gravide, symptomletingen osv. Jeg tror det også det handler om at det er godt å være i samme båt, dele tanker og erfaringer. Vil bare takke dere alle for den gode stemningen her inne på bli gravid og at vi kan dele både gleder og sorger, stå på jenter snart er det vår tur. Stor klem
iris76 Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg kan så absolut skrive under på at jeg er hekta på BIM:-) he he. Jeg meldte meg inn i april 2009, Har nå begynt på min 4pp og har vært innom nesten daglig. Selv når jeg var på andre siden av jorden på forretningreise, gikk jeg inn hverkveld på hotellet....det var faktisk veldig fint. Er enig med deg J-76. Det er en veldig fin stemning her inne. Er man frustrert og lei, så få man god og fin trøst. Og det er bare vi som forstår akkurat hvordan vi egentlig har det. Det er en god båt å være i, selv om vi seiler i motvind. Sender også en stor takk til dere alle!!! Denne prøvinga hadde vært mye mer slitsom og ensom uten dere!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Jeg er ikke hekta på BiM. Er aldri der, jeg Men snakker du DiB er historien en annen. "Bli gravid" er et fellesforum. Er også en del på skravle.
iris76 Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Jeg tror J-76 mente dette forumet vi er i nå, altså "bli gravid" forumet på BIM sidene. Det mente ihvertal jeg!
J -76 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2009 Mente selvfølgelig forumet her, har ikke noe barn i magen desverre....
Baby*2012 Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Kan vel si det sånn at man blir litt hekta ja.... Det er jo utrolig gøy og følge med på andre i samme situasjon som enn selv. Og kjempe gøy når enn ser at spiren sitter hos dem som har slite litt,for da mister enn ikke helt motet.... Så ja jeg er hekta..... Hmmm.... Finnes det noe avvenning tru??? hehe! Babystøv og klemmer sendes dere alle sammen og ønske om en fortsatt flott helg:D
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷAngelMamaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Det fint en avvending, men den har noen bivirkninger. Avvendingen er å bli gravid. Bivirkningen er at da blir man hekta på 1. tri og terminklubben sin isteden. ;-P Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå