Gå til innhold

Juni-gruppen med veiedag søndag


M@msen til 2 gull

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Tenkte å høre om det var noen som ville være med meg å gå ned i vekt, blir mer motiverende å gjøre det sammen med noen andre..

 

Tenkte å veie meg hver søndag..Går på vekten 1 gang neste søndag.

 

Nå veier jeg: 77,5 kg

Håper å gå ned til litt over 60, men første mål er 10 kg ned...

 

Håper det er flere som blir med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

henger meg på.

start 07.06.09 82kg...

skal gå på "helgefri slanking"..boka virker hvertfall lovende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ogswå være med:)

 

Veier idag 80 kg og skal ned 15 kg,raskt som mulig,Helgfri slanking?hva går det ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en bok med ti ukers meny for hvert måltid som består av vanlig mat. Man skal spise litt mindre kcal i uken, for å kunne une seg litt hver helg..slik at man ikke mister motivasjonen og går på en rask smell..

viss du søker opp bok tittelen "Helgefri slanking" finner du raskt en grei omtale av boken... begynte på mandag, og dietten er svært lett å følge (og jeg er ett selverklært matvrak som elsker god mat!)

Jeg satser på først ned 5 kg, og så 5kg til etter det... om motivasjonen tilsier det blir det kansje 5 bonus kilo etter det.. enklere å si det slik en 10-15 kg synest jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flying start!

måtte bare jukse veie meg på mårran idag...og joda, første delmål er i boks! under 80, med akkurat margin 79,9:) hjelper på motivasjonen! har vireklig trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært på vekten og jeg har gått ned 1 kg. veldig bra førnøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var jeg på vekten i dag morges, og den viste 78,9! tror kroppen har fått sjokkstart, men tenker det raskt flater seg ut!men alltid godt med ekstra start motivasjon:) nå har eg nettopp spist lunsj, en deilig fruktsalat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg også! skal ned 10kilo.Håper at jeg klarar klarer dette. Hhvilken plan har dere får å gå ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte i utgangspunktet å spise litt mindre, litt sunnere og trene litt mer..

Har en spinningsykkel som jeg akkurat har tørket litt støv av;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på her jeg også, selv om jeg har veiedag på torsdager, og skal nok ned noen flere kilo en de fleste på denne tråden!

Jeg har kjøpt slankepillen Alli, og er inni min 3. uke på den. Og i tillegg går jeg på diett fra ernæringsfysiolog. Pluss at jeg trener litt.

 

start vekt: 103,7

2. uke 100,7

 

håper på å nå mitt første delmål på torsdag 18.6 - tosiffret tall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte dessverre ikke første delmål i dag som var tosiffret tall, men jeg må le da for vekta stoppa på 100.0 kg..... er det mulig???

Men har i allefall tatt av 0.7 kg til, så er fornøyd!

 

uke 3: 100.7, - 0.7

 

Tilsammen 3.7 kg

Dette går riktig vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...