Gå til innhold

Så skjedde det igjen.

Spent Hattiec...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, uff jeg føler med deg. vi var på ultralyd for 3 dager siden, og der viste det mye feil med babyen. hjertefeil. hygrom i naken. store hodeskader, ikek foster vann. jeg er i dag 20 uker på vei, og har tatt pilla. vi gruer oss som bare det, gruer meg til mandagen. dette baren hadde vi kjempet så mye for. vi har vært prøveere i 2 1/2 år. klarte det med inseminering, men gleden ble kort da vi tok ultralyd. "store bror" på 4 gledet seg veldig til og vite hva vi ventet.

hvor langt var du på vei da du mistet forige barn? får helt vondt og høre flere som på føde "normalt".

jeg og mannen min har kjent mye liv vi oxo. fælt at di skal bli borte.

jeg lurer jo selvfølgeleig på mye. hvordan skal jeg takle dette, hvordan vil fødelen bli.

ønsker dere og oss lykke til.

Hei!

Jeg var i uke 25 sist, og vet hvor forferdelig det var å ta den pillen. Føler veldig med deg. Håper du får samme opplevelse som meg, at fødselen blir en "fin" opplevelse tross alt. De er veldig flinke med dette på de fleste sykehus.

Ønsker deg all mulig lykke til.

Send meg gjerne en PM.

Stor klem

ååå så sinsykt grusomt og urettferdig!!! kan ikke tenke meg og grusomt dere må ha d nå. måtte selv avbryte i uke 18, pga alvorlige missdannelser, og d var d værste jeg har opplevd noen gang. men og oppleve d 2 ganger!! helt forferdelig. har dere fått noen svar på hva som har skjedd og hvorfor?

• 6 måneder senere...

Kan ikke gjøre annet enn å gi en stoooor trøsteklem selv om det blir så altfor fattig. Har vært igjennom det en gang for ett år siden og er gravid på nytt (denne gangen ett friskt barn) Har tenkt 100 tusen ganger på hvordan det ville ha vært å måtte gjøre det en gang til, og hver gang jeg tenker den tanken så kjennes det ut som ett lite stykke helvette. Kan ikke forestille meg hvordan det er for dere nå å miste for andre gang. Det må være så ufattelig vondt. Håper dere kommer dere igjennom det uten å miste håpet på en lys framtid til tross. Sender dere masse styrke til det dere skal igjennom....

stor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...