Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg begynte med den på 15dag av syklusen. Idag er dag 22. Idag fikk jeg mensen. Er det vanlig å få den tidligere enn normalt? Jeg har jo ikke engang blitt ferdig med 10dagers brettet.. Det er vel ikke noe vits å fortsette å ta pillene da eller hva? Siden GU er stengt, må jeg ringe på mandag og lurer på om noen har noen erfaringer..? Forsåvidt er det ikke vits å ringe på mandag heller, da jeg allikevel skal være ferdig i praksis med pillene, hehe )
Frøken B ღღ Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har opplevd at det går begge veier med Provera. Et par ganger fikk jeg blødninger før jeg avslutta "kuren", men vanligst var 1-2 dager etter at jeg var ferdig. Vet egentlig ikke hva som er mest vanlig.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 Ok, fortsatte du på pillene til brettet var ferdig eller sluttet du når mensen kom?
Frøken B ღღ Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har alltid tatt de så lenge som jeg har fått beskjed om av gynekologen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2009 Takk for svar ) Da skal jegta brettet ut jeg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå