Gå til innhold

Er det virkelig mulig?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen skulle ha sex, men syntes noe kjentes veldig rart ut, han kjente også at det var en slags kul der inne. Jeg stakk en finger inn selv for å kjenne, jeg kjente ikke noe galt når vi skulle ha sex dermed stakk jeg en finger inn for å kjenne hva det var, og under en fingerlengde inn er jeg sikker på at jeg kunne kjenne hodet!

Det var større enn en appelsin, hardt, og flyttet litt på seg når jeg dyttet borti, tenkte ikke over det med det første, men kan det virkelig være hodet??

Hva ellers kan det være? har merket det på kroppen i hele dag at fødselen nermer seg, men vil dette si at den er rett rundt hjørnet?? Hva skjer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm høres litt skummelt ut..

skulle til å be mannen min om å prøve, men om de er mulig har jeg ikke lyst alikevel...

for hodet er festet på lille gutt så om de er mulig å dunke han i hode tørr jeg ikke...

hm men høres ut som du føder når som helst om hodet kan kjennes sånn...

håper noen kan svare deg bedre, for jeg aner ikke...

ble bare sjokket så måtte skrive...

Skrevet

jeg også er veldig sjokkert!

Jeg har hatt kynnere i hele dag, og var på kontroll hos lege på tirsdag, og hun sa at hodet var langt nede i bekkenet og godt festet.

Så den er klar, men jeg har ikke hatt noen regelmessige rier så syntes det hørtes så forferdelig rart ut at jeg skulle kunne kjenne hodet! Men hva annet kan det liksom være som er hardt, stort og bare plutselig dukker opp der? :o

Skrevet

Hehe,det kan være hodet tror jeg..da jeg var hos fødselslege og tok gyn undersøkelse i forbindelse med mye kynnere i uke 33 sa hun at hun tok på hodet.. Trodde nesten at dama spøkte,men neida..Men har ikke skjedd noe siden den tid, er uke 38 nå..

Skrevet

så skummelt :o

Hvordan skal man kunne ha sex når snadden dulter borti hodet til babyen da? Det er jo veeeeldig turn-off! :o

Håper den kommer snart, har nedpress, og håper på rier når tid som helst, men virker enda som om den har tenkt til å bli der noen dager til i vartfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...