Gå til innhold

OTH VS Easywalker SKY!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror disse er såpass like at du sikkert blir fornøyd uansett hvem av de du velger.

Men størst forskjell er d vel på bagene om dere trenger d, der er EW sin større og lunere.

Men jeg kunne faktisk bruke OTH bagen til snuppa var 9mnd... Brukte sele og pute i ryggen når hun skulle sitte.

Har ikke prøvd EW annet enn i butikken, men sånn d ser ut for meg er d ikke så stor forskjell på rygglengden så de kan sikkert brukes like lenge(sportsdelen)! På bildene ser den nyeste EW lunere ut enn forrige modell, men d er ikke noe annen forskjell enn at den har fått en mer buet kallesje som går opp på midten.

Oth er nok lunere enn EW og virker ikke så ruvende (jeg er liten så da passer OTH meg bedre!

Som sagt tror jeg du blir fornøyd uansett hvem av disse du velger, så kanskje like gjerne ta den du syns er finest å se på ???

D gjorde jeg, og da ble valget OTH ;o)

Det stemmer at kalesjen til EW Sky har blitt mer buet og lun. Den har bla fått en "spile" ekstra i kalesjen.

Kurven under vogna har fått glidlås, slik at den er lettere å komme til. Bagen har blitt forbedret, så nå er det lettere å ta den av og på.

EW veier 9kg - OTH 10kg

EW bag 80cm lang (lunere og med høyere kanter) - OTH 75cm lang

EW bredde 65cm - OTH bredde 68

EW sammenlagt 89x65x50 - OTH 105x68x21,5

Så vognene har mange likheter, men enkelte punkter kan man ta stilling til.

Jeg synes at størrelsen på bagen har en del og si. Jeg synes OTH sin ser litt liten og puslete ut ;) Mange synes at OTH blir lang sammenlagt. Easywalker er litt rimeligere enn OTH.

Lykke til med vognvalget!

Annonse

Tror heller ikke d er noen vesentlig forskjell på kvaliteten, men OTH skårte på topp i sikkerhet når den var me i TV2hjelper deg for litt siden. D som trakk den ned i forhold til Citycross som vant var prisen. OTH er jo dyr, men om ikke d har så mye å si så er d ihvertfall bra kvalitet på den!

EW var ikke me i testen så den vet jeg ikke noe om;o)

Lykke til;o)

Ser at du nå har bestemt deg, men jeg må bare si at jeg har en Easy Walker Sky-08 modell og er super fornøyd! Kunne ikke blitt bedre! Lett og strille, pen og se på, ja i det hele tatt ei fantastisk vogn!

Brukte liggedelen frem til nyttår, da måtte jeg skifte til sportsdel (var en kamp å få pjokken til å ligge på ryggen!) Hadde god plass til skinnposen i vinter. Gode svære hjul, som kom lett frem i snøen i vinter også. Håper du ombestemmer deg, det hadde jeg gjort! :-)

VELDIG HYGGELIGE de på Easy Walker kundeservice også, hjelper deg gjerne hvis det er noe du lurer på :-)

Annonse

• 2 uker senere...

Vi har Easywalker SKY. og den er knallgod.

Har venninner som har oth. Vi har sammenlignet en del...

Det som er mye bedre på Easywalker er at rammen er mer stabil. Holder seg fast og fin, selv om den er over 2 år gammel. Også er bagen større og bedre festet enn på oth.

Vi skal nå ha ny bag, men kan fremdeles bruke samme rammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...