Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sa for litt over seks uker siden. Den andre i år. Begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt en liten blødning ca. 10-11 dager etter eggløsning. I dag fikk jeg en liten blødning. Som en 5 krone i trusa med friskt,rødt blod. Så helt stopp. Er nå kjempespent på om det er en festeblødning igjen eller om kroppen fremdeles er på bærtur.

Av symtomer (mulig indbilte) har vært: plutselig herpessår på munnen, masse synlige blodårer på pupp og brystvorte. Trøtt. Luft i magen og vekselvis løs/hard mage. Vond korsrygg. Så får vi se om det blir positiv test snart eller mens. Spennende syns jeg. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gravid totalt 5 ganger jeg, bare sist gang jeg opplevde festeblødning - det var da på dag 23 av syklusen min - testet positivt på morgenurin dag 24 av syklusen. Var også bare bittelitt blod på papiret, så ingenting mer...

Ønsker deg lykke, lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Takk for lykkeønskninger!! Jeg testet svakt positivt 2 dager etter blødningene de andre 2 gangene. Mistet jo desverre. Har hørt det er større sannsynlighet for abort hvis egget fester seg sent hvis du skjønner. Feks at det går 12 dager isteden for 7 fød det graver seg ned, men vet ikke om det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...