Wera72 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hadde sa for litt over seks uker siden. Den andre i år. Begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt en liten blødning ca. 10-11 dager etter eggløsning. I dag fikk jeg en liten blødning. Som en 5 krone i trusa med friskt,rødt blod. Så helt stopp. Er nå kjempespent på om det er en festeblødning igjen eller om kroppen fremdeles er på bærtur. Av symtomer (mulig indbilte) har vært: plutselig herpessår på munnen, masse synlige blodårer på pupp og brystvorte. Trøtt. Luft i magen og vekselvis løs/hard mage. Vond korsrygg. Så får vi se om det blir positiv test snart eller mens. Spennende syns jeg. Noen som har opplevd det samme?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Har vært gravid totalt 5 ganger jeg, bare sist gang jeg opplevde festeblødning - det var da på dag 23 av syklusen min - testet positivt på morgenurin dag 24 av syklusen. Var også bare bittelitt blod på papiret, så ingenting mer... Ønsker deg lykke, lykke til =) Klem fra
Wera72 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Takk for lykkeønskninger!! Jeg testet svakt positivt 2 dager etter blødningene de andre 2 gangene. Mistet jo desverre. Har hørt det er større sannsynlighet for abort hvis egget fester seg sent hvis du skjønner. Feks at det går 12 dager isteden for 7 fød det graver seg ned, men vet ikke om det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå