Tingeling27 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2009 har foresten bare 12 dagers lutefase som regel...er derfor jeg lurer om man kan teste positivt så tidlig ...har testet positivt på dag 11 tidligere...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg testet klart positivt 9 DPO - det var ikke morgenurin, og vanlig clearblue, ikke digital. Men, dette var tvillingsvangerskap - så er jo dobbelt så mye hcg enn som ett enlinge-svangerskap, sikkert derfor jeg testet positivt så tidlig ifølge legen. Mistet dessverre i uke 12 i MA den 07 mars i år... =( Forrige gang testet jeg positivt 10 DPO på morgenurin - denne var imidlertid svak - dette var også vanlig CB (ikke digital) men det var ikke tvil om at den var positiv for å si det sånn - det var på dag 24 i syklusen. Mistet også denne i MA for 1 uke siden i uke 9 - prøver igjen til høsten jeg =) Lykke til da =) Klem
Tingeling27 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 tusen takk for raskt svar:) uff,ja jeg har lest det som har skjedd deg...forferdelig...vi var gravide sammen vi tror jeg første gang...så måtte jeg ta utskrapning pga navlebrokk i uke 11+2...i påsken og kom tilbake hit og da var du gravid igjen tror jeg...forferdelig at det gikk så galt for deg:( grunnen for at jeg spør om dette er fordi jeg har bursdag i morgen...og vet noen venner skal samles for å feire meg...og da kan jeg jo ikke drikke om jeg er gravid...føler ikke noe på meg at jeg er det, noe jeg bruker og merke når jeg blir gravid...men man vet jo aldri ...er jo de som aldri merker noe også....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Ååå - gratulerer såååå mye med dagen i morgen da =) Kan du ikke ta en test i morgen tidlig da? Uansett tror jeg ikke det er farlig å ta seg ett glass eller to før man tester positivt - det er vel ikke før i uke 5-6 at embryoet blir koblet sammen med navlesnoren og deler alle næringsstoffer og blodet ditt - så kos deg på bursdagen din du =) Det hadde jeg gjort!!! Stooor klem fra
Tingeling27 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 tuuusen takk:) jeg tok en vanlig cb i dag tidlig,men den var blendahvit...så jeg tror nok ikke at jeg er gravid...føler meg heller ikke gravid,....så da blir det nok noen glass i kveld på meg:) har jo bare bursdag en gang i året hehe:D uansett så har legen min sagt flere ganger at før man finner ut at man er gravid så er det ikke farlig alikevel...det er så veldig tidlig ...så da tar jeg ett par glass, og heller begrenser meg litt:) megastooor klem tilbake til deg søta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå