Gå til innhold

Mulig gravid, og farlig jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter sånn psykisk med at vi egentlig prøver å få nr 2, men har en jobb der jeg utsettes for ting som kan være potensiellt farlig for et evt foster. Har ikke lyst til å fortelle til sjefen at vi er prøvere, for har nettopp kommet tilbake etter permisjon. Noen som har vært i liknende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å snakke med sin arbeidsgiver er ikke noe farlig. Har du fast jobb så har du ingenting å frykte. Det kan være til og med greit å snakke med din arbeidsleder om dette. Det siste din arbeidsleder ønsker er at du skal bli gravid med ett sykt barn... og hvor jobben er skyld i dette. Si til sjefen din at du ønsker å snakke med bedriftshelsetjenesten i din bedrift, for å kunne gjøre din jobb sikker. Min arbeidsgiver vet at vi prøver, og støtter oss fult ut i dette. Vi har vel og merke mistet ett sykt barn i magen, som gjorde at jobben måtte ta hensyn til min sorg en stund etterpå. De fleste har oki sjefer som ønsker deg vel, og det er en del av livets gang at man får barn. Hvis du har en jobb som er farlig så er du sikkert ikke den første som bekymrer deg over dette.

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...