Lipaja Skrevet 8. juni 2009 #51 Skrevet 8. juni 2009 Vi vurderer sterkt Johanna Elisabeth eller Julia Elisabeth, men liker også disse navnene (forslag?); Amanda Anja Freja Frida Helene Ida Ina Kaja Leah Leona Leila Liona Louise Love Lula Luna Madeleine Mathea Moa / Noa Nellie
smiley81 Skrevet 8. juni 2009 #52 Skrevet 8. juni 2009 Vår lille jente skal hete Elise etter sin oldemor. Har selv Elise som mellomnavn, så her viderefører vi et slags slektsnavn:-) Ellers tenkte vi på Mathilde som betyr "styrke i kampen", som får litt betydning siden hun blir en liten prøverører.
Nr. 5? Skrevet 8. juni 2009 #53 Skrevet 8. juni 2009 Ser ut som det blir Maria, men må vente å se når hun kommer før vi bestemmer det helt
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. juni 2009 #54 Skrevet 8. juni 2009 Snuppa vår skal hete Natalie Liker Josefine veldig godt jeg!!! det var mitt favorittnavn.. men mannen var ikke helt enig...
tone-29 Skrevet 8. juni 2009 #55 Skrevet 8. juni 2009 Vi har ikke bestemt oss enda...pappa skal få ha siste ordet denne gangen. Vi har en Niklas og Mikkel fra før, og vurderer disse til lillesøster: Maija (er favoritten) Wilma Torunn Kaja/Kajsa Una Malin Nadja men vi får se...det er alltid spennende å se om barnet passer til navnet du har tenkt på. Niklas skulle hete David--men det passet ikke i det hele tatt:) Han var navnløs i 2 uker:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 10. juni 2009 #57 Skrevet 10. juni 2009 Så mange nydelige navn!! Selv er jeg i likhet med et par andre litt "grådig" på å dele navnene, men jeg ser at ingen av våre to favoritter er nevnt her:-) Men som sagt; utrolig mange fine navn på gang her! Litt godt å se at det er litt større variasjon i år, var her inne i fjor og da var det maaaange med samme navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå