Gå til innhold

hva skal jentene deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer sterkt Johanna Elisabeth eller Julia Elisabeth, men liker også disse navnene (forslag?);

Amanda

Anja

Freja

Frida

Helene

Ida

Ina

Kaja

Leah

Leona

Leila

Liona

Louise

Love

Lula

Luna

Madeleine

Mathea

Moa / Noa

Nellie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille jente skal hete Elise etter sin oldemor. Har selv Elise som mellomnavn, så her viderefører vi et slags slektsnavn:-)

Ellers tenkte vi på Mathilde som betyr "styrke i kampen", som får litt betydning siden hun blir en liten prøverører.

Skrevet

Ser ut som det blir Maria, men må vente å se når hun kommer før vi bestemmer det helt :)

Skrevet

Snuppa vår skal hete Natalie

Liker Josefine veldig godt jeg!!! det var mitt favorittnavn.. men mannen var ikke helt enig...

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda...pappa skal få ha siste ordet denne gangen. Vi har en Niklas og Mikkel fra før, og vurderer disse til lillesøster:

Maija (er favoritten)

Wilma

Torunn

Kaja/Kajsa

Una

Malin

Nadja

men vi får se...det er alltid spennende å se om barnet passer til navnet du har tenkt på. Niklas skulle hete David--men det passet ikke i det hele tatt:) Han var navnløs i 2 uker:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så mange nydelige navn!! Selv er jeg i likhet med et par andre litt "grådig" på å dele navnene, men jeg ser at ingen av våre to favoritter er nevnt her:-) Men som sagt; utrolig mange fine navn på gang her! Litt godt å se at det er litt større variasjon i år, var her inne i fjor og da var det maaaange med samme navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...