Lunamamma Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Bare 21 dager igjen til termin, og nå føler jeg at det virkelig begynner å haste med navn.Vi klarer ikke å bestemme oss. Her står vi mellom: Mille Vida Josefine Mia Hva skal jenta deres hete?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 vi skal se det ann vi, må jo se henne først men har jo klart 3 navn om vi ikke finner noe ved å se henne da.. rødt hår- Madikken blondt- Lotta brunt- Lovise hehe...så disse er bare tilfelle vi ikke finner navn ved å se henne
Vannmann35 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Blir det jente står det mellom Rebecca, Hermine eller Amanda :-) Men vi vet ikke kjønn da.
Stine mamma for andre gang Skrevet 6. juni 2009 #15 Skrevet 6. juni 2009 Lillesøster skal hete Tonje.
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 6. juni 2009 #16 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har begynt å tenkt litt på navnet Celine Aurora, men gubben var ikke helt med på det, men kanskje han endrer mening etter hvert )
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 6. juni 2009 #17 Skrevet 6. juni 2009 I magen bor Hermine;) Storesøster hetter Mathea;)
LilleTrille med en tulle Skrevet 6. juni 2009 #19 Skrevet 6. juni 2009 Vi skal ha Bianca:) + evt et dobbeltnavn
cakes Skrevet 6. juni 2009 #20 Skrevet 6. juni 2009 jenta mi skal hete julie. fra før har jeg olivie. de navna passet liksom sammen. tenkte litt på aurora også, men endte opp med julie
Mammarama=) Skrevet 6. juni 2009 #21 Skrevet 6. juni 2009 Vår jente skal også hete Julie=) Storesøstrene heter Linea og Lotte så da syntes vi det passet med en liten Julie i tillegg.. Litt morsomt viss hun kommer i juli også(har termin 6 juli) så jeg tror nok hun blir et juli barn=)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. juni 2009 #22 Skrevet 6. juni 2009 om vi får jente så står det mellom disse 2, men kan også bli noe helt annet når vi får se babyen.. Maya Evelina Mia Sofie Gir deg et godt råd ikke bestem deg i forkant.. Vent til du får se babyen, og se på henne og prøv deg fram med navn..
lillespirenmin Skrevet 6. juni 2009 #23 Skrevet 6. juni 2009 Vår skal hete margit elvira:) blir nok bare å bruke elvira, men margit et oppkallelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå