Mammatrollet - februar baby. Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Ja nå har jeg testet med en CB Digital test og der kom det opp bare etter 1 minutt GRAVID!!! Så nå har jeg vertfall fått det helt klart.... =) JIPPI!! =)
♥Axinija♥ Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 *LER* Svarte nettopp på den andre tråden din...hehe.... GRATULERER SÅ MYE i hvertfall!!!!!
2010 Mammaen Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Et spørsmål; Jeg leser på uke 24 listen at du fremdeles har 6 dager til ikm. Er du sikker på at det stemmer? Da har du jo testet positivt veldig tidlig :-)
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Ja jeg pleier og ha 28 dager mellom. Hadde mensen den 15 Mai. Men jeg hadde el tidlig denne gangen11 og 12 dagen. Altså den 25-26. Men det er tidlig ja. Jippi.... er så glad.
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 Axinija. Det hadde vært morro og følges siden vi er så like på alt her. Du har vel IKM den 11 du også og begge har testet positivt. Så om vi følges videre på trimesterne hadde vært gøy. Hvor i landet holder du til? Buskerud her.
♥Axinija♥ Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Har faktisk IKM på mandag 8.juni... Men vi er hvertfall i samme uken.. Kjempegøy å kunne følge hverandre, og sammenligne hverandre etterhvert som (forhåpentligvis) svangerskapene skrider frem (skrives det sånn???).. Jeg holder til i Nordland.. Har faktisk vært i Buskerud, Hønefoss..Vakkert!!!
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2009 Logger på chatten
**Vimsa** Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 gratulerer så mye mammatrollet! koos deg masse
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 6. juni 2009 #11 Skrevet 6. juni 2009 Gratulere så masse mammatrollet Masse lykke til fremover i svangerskapet:) Klem fra
Dossa :) Skrevet 6. juni 2009 #12 Skrevet 6. juni 2009 Hipp hipp hurra!!!!! Gratulerer så masse :) Så herlig at spiren satt, masse lykke til i tida du har foran deg!! Klem
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2009 Tusen takk for masse gratulasjoner. Det er helt utrolig at jeg sitter her gravid. Men jeg vet at jeg skal kose meg masse i svangerskapet og prøve og ikke tenke så mye på sa og slikt som jeg har gjort med andre barna mine. Men når man har stadig blødninger og inn og ut av sykehus så har det ikke vært så lett og da kommer di tankene fort igjen når man har testet positivt og vet at nå er jeg faktisk gravid. Håper vi ses på 1 Tri snart. Lyke til med prøvinger og til de som snart tester positiv og følger etter.=) Klemmer fra Mammatrollet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå