Vannmann35 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Det funker helt fint, men er ikke glad i navnet Nellie. Minner meg om nellik....
atsjo Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Ellie er mye finere selv om det ikke var det du spurte om:) Mange navn som passer sammen med Noah!
Sesilia Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Ja... Havet av muligheter er uendelige!!! Til gutt har vi tenkt på Noah og Theo...
Miranda har født :-) Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Noah er nydelig, men Nellie liker jeg ikke. Noah og Sina Noah og Maja Noah og Filippa - Kjenner et søskenpar som heter dette :-) Noah og Mali Noah og Mila Noah og Mira Noah og Mathea Noah og Leah Theo er tøft, men syns det blir veldig kallenavn-aktig. Jeg ville heller hatt Theodor, for så å bli kalt Theo.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Noah og Nelly er pene navn, som står fint sammen. Ellers synes jeg Leah er veldig fint til Noah.
Sesilia Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2009 Nelly er også bra... Har bare ikke tenkt på det...
Sesilia Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2009 Er litt opptatt av betydiningen, og er ikke så glad i betydningen til Leah... Men navnet er nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå