ønskerbaby2010 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Begynner å tenke at jeg ikke kan bli gravid.. Og det etter en pp... Vet det er kjempe dumt, men klarer ikke la vær!! Vet jo at hvis jeg blir stresset er sjansen mindre for at jeg skal få det til.. Jeg hadde el 19. mai. Vi hoppet til køys både 17., 19,, og 20. mai. Men ingen graviditet! Jeg hadde positiv test kun 19. mai. Har alltid 28 dagers syklus og el på den 14. dagen. Er det noen av dere som har vært gjennom dette? Ev hvor mange pp har dere vært gjennom før det har klaffet? Blir veldig glad for svar!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Eg ska ikkje komme mer erfaringer her, for tror ikkje eg har el.. Men, litt statistikk! Dersom et egg blir befrukta, så er det fremdeles bare i overkant av 20% som utvikle seg te å bli et friskt embryo. Så i følge statistikken, så trenge en 4 måneder. Så at det ikkje skjer med ein gang må du bare legge fra deg!! Ein heil haug med faktorer som spille inn. Sitte jenter her inne som har prøvd leeeeenge!! Og dei har ikkje gitt opp håpet! Inkl. meg.. 8 pp nå. Det kan ta opp te ett år uten at noe som helst e galt! Derfor stresse eg heller ikkje med akkurat dét. Med mindre en e over 35 så får en beskjed om at en må prøve (aktivt) ett år uansett, så det e bare å finna fram positiviteten igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå