Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noen der ute som fortsatt syns 1-åringer er for små til å være i barnehage så har jeg en ledig plass fra medio august. Holder til i rolig strøk på Fjellhamar og passer fra før en gutt på 2 og ei jente på 1 1/2. Har lang erfaring og gode referanser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! hvor på Fjellhamar holder du til? vi bor på strømmen, 50 meter nna lørenskoggrensen.. Har ei jente på 1 år nå i juni, og er på jakt etter dagmamma. hvor mye betalt tar du?

Cathrine

Skrevet

Ikke så veldig langt unna, bor i Ringvn. Tar 3500 for full uke.

Skrevet

så flott! Er det mulighet for å komme bort å se og hilse på? 3500,- pr mnd for full uke er helt greit!

Skrevet

Hei,

du har ikke ledig plass til ei jente på 13 mnd frem til august da? :o)

Skrevet

Hei! Beklager veldig at det har tatt så lang tid før jeg har svart, Har hatt en travel uke og har bare brukt pc'n til å lese mail. Men selvfølgelig kan du komme bort en tur, er stort sett ute fra halv 9-1/2 10 til 11 hver dag. Bor i nr 20, om du vil avtale nærmere, send meg en mail på [email protected]

Skrevet

Har nok ikke det, dessvere. Dagmammaer trenger også ferie..

Skrevet

Så fint! da kommer Hedda og jeg gående en tur i slutten av neste uke. Vi sees!!

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg bor på Strømmen og trenger en nå så fort som mulig. Jeg jobber etter oppdrag, dvs at jg trenger noen dager i uken fra 2 til tre timer bare og noen lørdager 4 til 5 timer, kan du? du kan ringe meg på dette nr eller sms 96500174

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Har du fortsatt ledig plass hos deg?? Vi bor på Rasta og trenger en dagmamma fra februar?

send meg gjerne mail:[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...