Allegra baby Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Vi vet ikke om det blir gutt eller pike, men liker foreløpig disse og ønsker litt synspunkter, evt forslag gutt: Fridthiof Oliver Nicolai Wilhelm Carl-Johan jente: Oleah Amelia Madeleine Hermine
<3baby<3 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Likte alle navnene, bortsett fra Fridthiof og Carl-Johan...
Vannmann35 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Oskar og Vilhelm står fint til hverandre, ellers stemmer jeg for Edvard :-) Oskar og Amelia er også fint sammen :-)
Sesilia Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Jeg liker... Oskar Og Oliver Oskar og Wilhelm Oskar og Oleah Oskar og Amelia
Mammas lykkebarn Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Usikker på guttenavn, men av jentenavn foretrekker jeg Hermine!
Castho Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes Oskar og Oliver var fint, enda jeg er ikke så glad i lik bokstav. Av jentenavnen likte jeg både Amelia, Madeleine og Hermine men holder en knapp på Madeleine.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Karl-Johan Hermine Amelia Fine navn som står finfint til Oskar!
Miranda har født :-) Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Fridthiof - Likte det ikke i det hele tatt! Oliver - Søtt :-) Passer bra til Oskar. Nicolai - Liker dette også veldig godt, ville skrevet Nikolai pga Oskar. Wilhelm - Liker ikke, men William er pent! Carl-Johan - Likte det ikke. Tenker kun Carl Johans gate... Oleah - Litt tøft! Står bra til Oskar. Bør skrives Olea. Am elia - Nydelig! Madeleine - Også veldig pent! MÅ skrives slik :-) Hermine - Kult Jeg likte Oliver og Nikolai (og William). Av jentenavnene likte jeg alle, men kunne selv vurdert Amelia og Madeleine. Det er 167 kvinner som har Olea som første fornavn. Det er 283 kvinner som har Hermine som første fornavn. Det er 1668 kvinner som har Madeleine som første fornavn. Det er 291 kvinner som har Amelia som første fornavn. (Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Oleah som første fornavn.)
LilleTrille med en tulle Skrevet 6. juni 2009 #11 Skrevet 6. juni 2009 Jeg stemmer på Oliver og Amelia.
prebs Skrevet 6. juni 2009 #13 Skrevet 6. juni 2009 Nikolai og Hermine liker jeg best, men alle passer til Oskar. Ville skrevet med k i begge guttenavnene.
Tutto og snuppo Skrevet 6. juni 2009 #15 Skrevet 6. juni 2009 Oskar og Wilhelm Oskar og Olea(evt. Amelia)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå