Lille jente Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har fremdeles 54 dager igjen til termin, men de siste dagene har jeg hatt en del stikkinger i underlivet. Noen andre som har hatt dette i løpet av siste trimester? Noen ganger stikker det veldig og kjennes nesten ut som jeg skal tisse på meg. Andre ganger gjør det vondt, som i går, da måtte jeg stoppe opp og puste litt. Noen andre som har det slik, eller vet hva dette er?
VibekeEsp Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hei.. skal love dg at det er nok bare begynnelsen=) bekkenet er på vei til å utvide seg og slik at hode får plass...Jeg har 2 dager igjen, og har masser av det du beskriver.Legen min sier dt er helt normalt..så ikke bekymre deg=) Det at du føler du tissr på deg er fordi babyen presser mot urinblæra så da blir det litt mindre plass en hva man er vant til=) men detta skal gå bra vettu....kos deg vidre å håper detta hjalp litt hvertfall=)
Lille jente Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Takk for svar, det var informativt og fint. Ja regnet med at dette bare var begynnelsen...hehe... Men det verste er i grunn frykten for å tisse på seg. Det hadde vært litt flaut. Får bare trene på å knipe igjen!
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Dette er nok ganske så normalt... Jeg har 60 dager igjen, og hatt akkurat det du beskriver de siste 2-3 ukene, bare uregelmessig. Det kjennes jo ikke normalt ut i det hele tatt syns jeg, men har blitt roet ned av både jormor og lege om at det er helt vanlig:)
med nr 3 i magen Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 55 dager igjen her å har det også sånn + at jeg har masse mensmurringer. sto å steika mat her en dag, å plutselig måtte jeg nyse, å da tissa jeg meg ut..haha..samboer kom på kjøkkenet åp bare begynte å le av meg..å der sto vi sammen da jeg utpissa å lo sammen =p
Lille jente Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 hehehe....du var sikkert søt da... Godt at man har en god unnskyldning, og da gjør det ikke noe! Men hadde vært litt pinlig om det skjedde på butikken. Alle andre hadde sikkert trodd at vannet gikk. Godt å høre at andre har det på samme måten som meg! Ser ut til at jeg er heeeelt normal.
*Mamma09* Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Jeg er 32+3 og har hatt masse slike stikkninger i det siste. De kommer og går, har det stort sett hver dag nå, noen verre en andre. Har hatt det i en endel uker, men ikke så ofte som nå. Godt å høre at dette er normalt, begynner jo litt å lure, er liksom ikke helt vant til slik stikking..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå