Gå til innhold

blir bagdelen til oth for liten?

Anbefalte innlegg

jeg vurderer å kjøpe oth mountain buggy, men er litt usikker på hvor stor plass det egentlig er i bagen til vinterbruk. Jeg skal ha i september så vil jo bli brukt utover vinteren.

Har sett på tfk sine vogner også, men synes oth er penere... ;)

Er det noen som har erfaring med disse bagene? Er førstegangs, så rimelig grønn på området...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140210825-blir-bagdelen-til-oth-for-liten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er veldig lav og kort synes jeg. Hadde aldri gått for den om jeg ventet høstbarn som deg. Kan bli trangt med pose og varme klær oppi der, men enig med deg i at den er penere enn TFK selv om jeg synes sistnevnte er fin også :) Finnes andre trehjulinger også utenom disse. Bebe Confort High trek, EasyWalker Sky... Begge har større bager enn OTH og skal gå fint med vinterbaby.

Annonse

Hei,

Har selv Mountain Buggy og er superfornøyd! Fødte i februar og klumpen har ennå god plass i vognen (problemet er heller at hun er nyskjerrig og vil opp å se). Med pose hadde det nok vært litt trangt (har Odenwalder Lammy pose) nå.. Ville godt for en større bag om jeg fikk høstbarn (feks TFK, selv om Urban Jungle er penere å se på).

Er imidlertid uenig i at 3-hjulinger har dårlig demping/vuggefunksjon, Urban jungle har hvertfall ikke det. Synes den kan vugges både hit og dit, i tilegg til at den er uhyre mye enklere å manøvrere.

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...