Endelig_mamma<3 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 2 uker før tiden ville ikke legene vente noe mer, pga min alvorlige svangerskapsforgiftning. Jeg ble satt i gang og fra fødselene startet tok det tre timer, så var prinsen ute. Ganske så kjapt med tanke på at jeg er førstegangs og brukte epidural, men som mange av de på sykehuset sa.. en fordel med svangerskapsforgiftning er at fødselen går fort:) Nå koser vi oss hjemme og nyter hver dag. Lykke til videre i graviditeten, snart er dere i mål, men jeg må si en ting, at det ER faktisk trist hvor fort man glemmer den gravide magen, sparkene og alle "plagene".. hehe. Men du hvor deilig det er å kunne snu seg i senga, ta på seg klærne selv osv osv.. hehe.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Gratulerer så mye med prinsen! oj, det var kjapt - hva ble du satt igang med? jeg fikk drypp sist og da tok det 5,5 time også med epidural - jeg trodde det var kjapt
Endelig_mamma<3 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 Takk! De tok vannet mitt, også etterhvert fikk jeg epidural og drypp:) Helt ok å slippe å ligge der i timesvis egentlig, men 5,5 timer er ikke akkurat lenge det heller:) Med tanke på det gikk så fort med deg sist, kan det hende det går raskere neste gang.. det fikk i hvertfall jeg beskjed om. Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå