meandmylittle Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Utrolig hvor fort tiden går altså!! Bestilte litt tøy fra HM,med da litt fine joggebukser i freshe farger,samme med t skjorter og ammebher. Bestilte også noen søte sko som jeg skal bruke til hjemreisen fra sykehuset. Synes der er litt stas å kunne ta på noe nytt og fresht etter 9 mnd i store joggebukser! Kjøpte buksene i str m,kan bruke de nå også,men regner med at jeg ikke orker noe trangt den første tiden.. Er i uke 36 nå,så kan jo drøye ut det her,men greit å ha ting klart synes jeg,kommer sikkert til å være i 100 når det først begynner:-) Og garantert det samme med samboer;-)hehe..
Mamma Mia 84 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hva annet har du tenkt å pakke da? Er selv i uke 35 og kunne trengt noen pakke tips
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 jeg er i uke 37 og begynte også å pakke i går. Pakket litt klær til babyen, ammesingletter, tøfler, toalettsaker, ammeinnlegg og joggebukse til meg selv.. greit å ha begynt i hvert fall
meandmylittle Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Har da pakket: Joggebukser 2 stk 2 t skjorter 2 gensere 1 cardigan 1 singlet truser sokker 3 ammebher En litt pen mammabuse og en topp til å dra hjem i+et par søte sommersko hentesett til baby+teppe Hårføner shampo+balsam leppepomade bodylotion sminke+børste+deo tar jeg med når det starter bokser+t skjorte til samboer Nøtter og potetgull Hmmm,noe mer da tru..? Mobil og kamera har jeg i veska..jada tror jeg det meste er med:-) Lillegutt kan jo komme om en uke,så greit å ha ting klart..
meandmylittle Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Glemte crocks og ammeinnlegg,det er også med selvsagt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå