Gå til innhold

Husk treff på mandag kveld, hvor mange vet de kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Minner bare om treffet til mandag. Har bestilt bord til 10 og vil endre bestillingen hvis vi blir mange flere eller færre enn dette. Så hvis noen vet at de kommer til mandag kl.1900 på Glipp i Kristiansand så er det fint med et lite hint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil prøve å komme! Min første gang da, har aldri vært på treff før så det kan jo bli spennende :-)

Skrevet

Så koselig! Er ikke skummelt, bare koselig. Og litt deilig å treffe andre som kjenner på kroppen hvordan det er :)

Skrevet

ja =) det er jo det! Skal virkelig prøve å komme! Pleier det komme en del eller??

Skrevet

Ja tidligere har det vært mellom 5-10 stk. Men endel av de jeg hilste på i mai har født nå og har nok gått over til private treff på dagtid så jeg vet ikke hvor mange vi blir denne gang. Håper mange nye kommer! Selv har jeg termin 1.sept og venter jente nr.3.

Skrevet

så koselig med jente nr.3 da :) Håper det kommer noen på treffet da, men blir sikkert koselig selv om vi ikke blir så mange :P jeg har to gutter fra før og venter nå ei jente, har termin 22 september!

Skrevet

Jeg skal se om vi får barnevakt. Mannen min måtte visst avgårde på kvelden. Men kommer om noen kan passe lillegutt:-)

Skrevet

jeg tenkte å komme imorgen:) men har aldri vært på sånn treff før,jeg er gravid for første gang og har termin i november:)

Skrevet

Så bra, vet om ei til så da er vi 4-5stykker alt. Kristin24, det er fin måte å treffe andre som er i samme situasjon, kan bli ensomt å gå i permisjonsåret dersom alle en kjenner er i jobb/skole så det er fint å komme på treff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...