Gå til innhold

Tempen - hjelp!

Frøken håpefull - er mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM uke 24. Helt siden EL har jeg hatt litt høyere temp enn vanlig, som er 36 for min del.

Men i dag målte jeg 34,4!!!

Uff, vet ikke om jeg skal bli redd eller frustrert eller kanskje begge deler...

Det er da ikke normalt å ha så lav temp? Måtte måle et par ganger.

Er det noen som vet hvordan tempen skal være fra EL og fremover?

Prøver å finne info her inne, men klarer ikke finne det noe sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj det var lavt!!! Har aldri hørt om noen som har så lav temp. høres ut som motsatt feber....hvis det går ann? Hvor måler du tempen??

Temperaturen din skal øke drastisk rett etter El (ca.ett døgn etter) Det viktige er å måle et sted som er anbefalt til temp.måling. Så burde man ha ett digitalt termometer (men det har du kanskje)

Min temp. er gjennomsnittlig nede i 36,3 ved EL og går opp til 37,1 ca. rett etter EL. Tempen holder seg høy helt til ett par dager før mens. Da vet jeg at TR er på vei og kan gi opp håpet på noe spire......Er tempen høy ved IKM er det veldig good news:-)

Skrevet

Jeg har et digitalt termometer, og måler under armen.

Har aldri opplevd så lav temp selv. Har målt en gang til etter tempen var så lav, og nå i stad er den oppe i 35 - så det går den rette veien.

Jeg får bare håpe at det fortsetter over normal-temp, slik at håpet fortsatt ikke er ute:-)

Men tusen takk for svar på hvordan tempen skal oppføre seg fra EL og fremover:-) Da har jeg litt å forholde meg til.

Skrevet

Da er det sikkert ikke noe i veien....underarmen er det ikke så varm som "inni kroppen".Men hvis jeg var deg hadde jeg målt temp enten i munnen, skjeden eller endetarmen, da får du de beste målingene:-)

uansett lykke lykke til med prøvingen:-)

Skrevet

Har fått beskjed om å legge tempen under tungen. Tydeligvis best måling.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...