Gjest Skrevet 16. juni 2009 #26 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har et akutt keisersnitt (som var et HELVETE...,unnskyld språket, men det var det....) bak meg. Bedøvelsen virka ikke ordentlig, jeg besvimte av smertene, ble lagt i full narkose, gutten min pusta ikke når han kom ut (Scorte 1, 5, 8 på den skalaen de tester barna på etter fødselen) Og så gikk det to dager, så fikk jeg innvendig infeksjon i livmora, og måtte bli på sykehuset i to uker. Amminga måtte jeg bare gi opp. Med andre ord; en lite trivlig start på mamma tilværelsen..... Men; Nå gleder jeg meg til planlagt keisersnitt alikavel ;o) Jeg tenker "det kan jo ikke bli værre enn sist uansett"..... Her er mine argumenter for at ting mååå bli bedre denne gangen; - Jeg slipper to døgn med åpningsfase og smerter først, - de har goooood tid til å sjekke bedøvelsen, - mammen min kan være med meg å holde meg i hånda og snakke med meg, - jeg kan snakke med leger og sykepleiere underveis, - jeg får se jenta rett etter fødselen (tok 5 timer sist pga narkosen) Jeg håper for din del at du kan prøve å finne så mange fordeler som mulig med å ta KS, og at du etterhvert kan begynne å glede deg ;o) ALLE er nok litt redde, men det er så vondt å være redd, så jeg håper du klarer å glede deg!!!!!!!!!! Lykk til, du takler dette!! *god klem fra meg* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140209829-10-uker-til-planlagt-keisersnittuff-groer-meg/page/2/#findComment-140264106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MALENA26 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 16. juni 2009 tusen hjertelig med de gode rådene:) jeg skal prøve og tenke positivt det må jeg ingen vei tilbake Ønsker meg bare en god opplevelse denne gangen så det bli slutt på de onde følelsene fra før. Lykke til med planlagt keisersnitt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140209829-10-uker-til-planlagt-keisersnittuff-groer-meg/page/2/#findComment-140265046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå