Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 -08 mod, grå, til salgs.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja, som sagt vurderer jeg samme vogn, og da er det relevant å vite om det er noe ved vogna som gjør at hun selger.

Det handler jo om å høre konkrete brukererfaringer, selv om hun sier hun har vært fornøyd. F.eks fornøyd som dypvogn, men vil ha annen sportsvogn e.l. så kan det være relevant for min vurdering, ettersom jeg ønsker en vogn jeg også kan like som sportsvogn.

For øvrig syns jeg alltid det er relevant å vite noe om grunnen for salg når man kjøper noe brukt. Ikke fordi jeg nødvendigvis "har noe med" selve grunnen, mer for å forsikre om at det ikke er noe ved selve varen. Folk pleier jo ikke akkurat flagge at "denne er jeg så misfornøyd med at derfor selger jeg"...

Fordi jeg har fått en ny i gave! Hehe...neida. (leste en annen tråd her inne ;) )

For å være helt ærlig, så er det absolutt ingenting galt med vogna, heller med meg. Dette er mitt 3. og siste barn, og min andre Teutonia (hadde en med forrige barn). Jeg føler liksom derfor at jeg nå har så lyst til å prøve noe nytt (høres ut som om jeg er på den samme gode restauranten!) ! Har lyst til å teste ut en annen vogn også...liksom. Godt mulig det blir en tredje vogn etter det, men det vil tiden vise...

Jeg anbefaler deg så absolutt å kjøpe en Teutonia når den tid kommer for ! :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...