Heidi <3 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 hei=) da er jeg ankommet 3 tri. og tiden bare flyr av gårde.. så bli vel dette trimester man føler man tilbringer minst tid i. plutselig så er dagen her =) eller hvordan føler dere det?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 velkommen:) kommer nok til å gå fort dette trimesteret også hehe..gjorde iallefall det til meg..helt til jeg blei fødeklar og begynnte å telle ned...alldri begynn å telle ned:P dagene snegler seg såvidt frem de sisste ukene..hehe..håper du koser deg her
Bøtteknott Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Velkommen :-) Jeg synes 1 tri gikk fortest, men det var sikkert fordi jeg drøyde lenge med å teste. Men dette er vel det morsomste trimesteret, da :-) Og egentlig går jo alt veldig fort, i hvertfall i følge samboeren min. Enig med lizziee at det går saktere når du teller ned på slutten.
skorpionfruen Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Kommer også hit så da melder jeg meg på denne Men om jeg er enig at jeg kommer til å føle at jeg tilbringer minst tid i dette trimesteret vet jeg ikke. Slutten virker så utrolig laaaaaang...
Sivalur Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Hei hei, jeg er også nylig kommet over hit. Og fra hva jeg husker fra forrige gang så var det på dette forumet jeg tilbrakte klart mest tid i løpet av svangerskapet... de siste ukene når jeg var hjemme ble det myyyye bimming... hehe. Men denne gangen blir det kanskje ikke så mye tid da, har jo en liten hjemme som skal ha oppmerksomhet nå, så det kan vel tenkes at det "går fortere" denne gang.
Heidi <3 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 jeg var veldig dårlig heile første og halve andre trimester så er først nå på slutten at jeg er i god form.. derfor jeg synes at 1 og 2 tri.. har gått sååååå sakte.. og nå går det liksom alt for fort, rekker jo nesten ikke å nyte graviditeten nok.. ( har hyppermesis graviardum, men er endelig i bra form og nyter å være gravid.. ) så jeg kommer nok ikke te å telle ned på slutten nei.. tenker som så at hver dag hun blir inne i meg, er enda en dag av en utroglig opplevelse som man kun opplever 1 gang i livet med hvert av sine barn.. =) førstegangsfødende jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå