sommerbaby! Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 jeg har vanligvis syklus på 31 dager. forrige mnd gikk jeg en uke over tiden pga sykdom. følger jeg den vanlige syklusen min, skal jeg ha mensen i dag. tok test nå, negativ som bare søren. brukte ikke morgenurin, men på ikm skal man vel kunne ta den når som helst på dagen. bruker også sensitive tester, de som slå ut ved 10ml/U. følger jeg den siste syklusen på 38 dager, er det enda 7 dager til ikm... og muligheten til å være gravid er der da har ikke noen spes symptomer, men det har jeg ve heller aldri hatt noe særlig av før i mine 3 graviditeter. hvilken syklus tror dere jeg burde ta utgangspunt i? setter veldig stor pris på svar =)
iris76 Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror du kan følge den 38 dagersen. Syklusen din har blitt forflyttet seg 7 dager. Da haddde du sikkert EL i forhold til siste mens og må derfor ta utgangspunkt i 14 dager etter EL. Det er EL datoen som er viktigst:-) Da er det også for tidlig å teste. Så du kan være gravid! Vi fårkrysse fingre og tær! lykke lykke til!!!! sender masse babylykkestøv!
sommerbaby! Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 tusen takk for svar vi hadde sex annenhver dag i godt over 2 uker, for jeg var usikker på hvem av syklusene jeg skulle følge. har hatt menssmerter, svake, i 2 dager. de kommer og går, men ingen tegn til mens i det hele tatt. masse masse hvitt utflod. så jeg holder en liten knapp på at dette kan være festesmerter har også hatt noe som har lignet på leamus på venstre side, har aldri opplved det før. tror dette blir ei lang uke er du prøver du også, iris? er bare 1pp for oss dette, har en sønn på litt over 2 fra før noen andre som har meninger om dette?
iris76 Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Så spennenede da!!! Mange føler jo menssmerter når de er gravide....vanskelig å skille på symptomene.. Skjønner godt at det blir en spennende uke. Dessuten har dere jo safet veldig med sex annehverdag da!!!:-) Lykke lykke til! Jeg er superprøver ja;-) Er snart inne min 4pp. Satser på den:-) Vente tiden på EL er også laaang:-)
*SmurfeMamma* Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 jeg vill etro du følger den vanlige syklusen din.. hvor kjøper du de sensitive testene hen? jeg kjøpte sånn sist jeg var gravid og fikk ikke utslag på de nesten, CB ble suuuuuper sterk mens de som skulle slå ut på 10ml/hcg nesten ikke slo ut i det hele tatt...
sommerbaby! Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2009 iris: forrige gang jeg var gravid fikk jeg grusomme menssmerter, trodde jeg hadde en infeksjon eller noe. så dro til legen, men var visst gravid hehe. så er nok noe i det ja masse lykkt il videre lilleknøtt: så du mener jeg skal følge syklusen på 31 dager? da skulle jeg hatt mens på fredag. tok en sånn sensitiv test fgredag, helt hvit. så rart de ikke slo ut til de da... hmm. kjøpte mine fra billigtester tror jeg, bestilt flere på mandag som forhåpentlivis kommer til onsdag.er eneste plassen jeg har sett sånne sensitive. kjøpte du de der og? nå ble ett lite håp tent, kanskje det er bare noen drittester og jeg kan være gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå