Gå til innhold

Termin idag 5.juni og overtid IGJEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det blir overtid på meg igjen!

Gikk 2 uker over sist, før det hele startet!

Noen som gikk over med nr.2 som med nr.1 her?

Jeg er ikke lei i det hele tatt dette svangerskapet, er i superform,så skal aldeles ikke kalge, og get gjør jeg heller ikke- men ingen kan ta bort nyskjerrigheten! :o)

Gleder meg sååå til å treffe den lille!

Lykke til dere andre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin i dag jeg og :) Gikk 11 dager over med førstejenta.. Er heller ikke lei svangerskapet, vet jeg kommer til å savne å være gravid, det er jo så spesielt!!!! :) MEN, gleder meg til neste steg i graviditeten - å få veer, siste steg på veien til å møte denne lille.

Nå har vi ventet så lenge og gleder oss så enormt til at livet skal fortsette - med våre 2 barn!!! :)

Jeg har hatt masse modningsrier, og er moden og har 3 cm åpning, håper det skjer noe i dag som går over til ordentlige rier!!!

Lykke til til deg og :)

Skrevet

Gikk to uker over før jeg ble satt igang med førstemann. Andremann kom en uke over etter stripping på KK.

Skrevet

Lykke til begge to! :-)

Skrevet

jeg gikk 12 dager over med jenta mi og er 2 dager over i dag!!!

jeg må si jeg er driiit lei jeg:=)

men nå har ikke jeg vært i super form heller så sikkert noe med det å gjøre!!!:=)

lykke till dere andre da

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Dette er min første gang, så er forberedt på å gå over.. Har vært på modningsakupunktur og hatt masse modningsrier, så håper uansett ikke at det er så veldig lenge igjen før det skjer noe :)

Vil treffe den lille jenta inni meg NÅ :)

Lykke til alle sammen! ;)

Skrevet

Ja, her er vi flere i samme båt! Gikk 19 dager over med nr 1. Ble da satt igang vha drypp etter at hverken modningsakupunktur eller stripping hjalp, de klarte heller ikke å ta vannet.

I dag er jeg 12 dager over og skal strippes klokka 14. Har kjent mensmurringer i natt og i dag, så håper stripping hjelper denne gangen.

Har vært innstilt på å gå over, så det har gått greit, bortsett fra et par kjipe dager innimellom. Er glad jeg fortsatt er i god form.

Nå gleder vi oss til å hilse på den lille og se hvordan storebror takler den nye familiesituasjonen :-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Åh, jeg har murringer i ryggen og magen, nederst.. men det blir ikke sånn ordentlig vondt! :(

Venter i spenning! Skal på modn.akup mandag og tirsdag samt stripping! Håper det blir fart på sakene!

Lykke til dere som er i samme situasjon og som er over terminen! :o

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...