Gå til innhold

Noen som har prøvd eggløsningstestene til lavpristester.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en eggløsningstest fra lavpristester.com igår kveld, der kom det opp en svak strek, tydet det som at enten er eggløsning på vei, eller så er eg gravid men at hcg'et var så svakt.

Tok derfor en ny idag tidlig, men den ble akkurat samme...da tenker eg kanskje ikke gravid, men eggløsning. Hadde "mensen" den 25, men tenker det kan jo ha vært en festeblødning og....eller mensen....off....

Det eg da lurte på er om desse eggløsningstestene har lett for å bli en svak strek på uansett....har ikke prøvd de før eg så vet ikke...har prøv graviditetes testene, og de er kritthvite og ikke antydning til skyggestrek på engang...så vist eggløsningstestene er like...er det absolutt noe positivt...

Anyway, skal kjøpe en digital gravititets test idag, er borte i hele dag, og skal ta den ikveld....blir spennende, men har vel en følelse av at eg kommer til å bli skuffet...men er no lov å håpe....:)

Ka dere tror jenter??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir svak strek uansett.... slik fungerer testene.. det eneste som viser at du har eggløsning er når streken er like sterk som den kontrollstreken. kun digitaltest du slipper å tolke.. jeg brukte slike strips når sist eggløsning. å den ble soleklar sterk når jeg hadde el.

Skrevet

ja jeg har prøvd de, og jeg får alltid positiv test og ofte veldig positiv test. har kunne fått negativ 3 ganger og jeg stoler ikke på de.. for det går ikke ann å ha EL vær dag en hel mnd.

jeg har fått super positiv el test flere dager på en mnd og med flere dagers mellom rom..

enten så har jeg noe rart med lh stigningen min ellers så funker de ikke:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...