ida87_thea_andrine Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal teste da hvis ikke tr dukker opp da.... Symp er jo noen som f.eks større og mørkere areola oppblåst stikkinger i livmor anpusten tyngere bryster Ellers tror jeg ikke at det er flere symp på meg.....
MissMe*med*lillegutt Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg tenkte å teste rundt da hvis ikke tr er kommet Har bursdag 10.juni, så kansje jeg tester da.. hadde vært en koselig bursdagsgave <3 Men hvis jeg tester negativt blir det ikke en fult så koselig bursdag da.. :S Har noe jeg lurer på om kan være symptomer: litt smårar pressende følelse i magen kansje litt småsår i brystene forferdelig trøtt *gjesp* sover litt på dagtid til og med, og det pleier jeg aldri å gjøre:P er utrolig sulten på ettermiddag/kvelds tid.. litt småsvimmel til tider hmm.. ja, det var vel det
ida87_thea_andrine Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 oj!! så spennende da=) Vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg..... idet ene øyeblikke så er jeg såååå sikker idet andre ikke fullt så sikker....,. men det ser vi om 7 dager=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå