MissMe*med*lillegutt Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Hei Jeg er nå igang med prøvingen og sitter her som et spørsmålstegn.. Har gått på p-sprøyta fra januar til juni 08.. Så begynte jeg på p-ringen og gikk på den fram til november.. Hadde da en pause fra prevansjon og fikk satt inn en hormonspiral i januar i år.. I slutten av april fikk jeg en betennelse i eggledere og livmor og tok ut spiralen.. Fikk en blødning 9.mai som varte en uke.. Mensen? Begynte prøvingen i midten av mai.. Er det mulig at jeg kan ha fått eggløsning etter den blødningen, så tett oppi prevansjon slutt? Jeg føler meg litt rar i kroppen.. Litt små svimling, ekstremt sultfølelse (men mest på kveldstid), litt småsår i brystene og litt sånn rar trykkende følelse nederst i magen.. :S Er det mulig at jeg kan ha blitt gravid så fort? Eller er det mest sannsynelig at jeg bare inbiller meg ting? hehe Håper på svar fra noen -Takk
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 di sier at første mens etter prev ikke teller men ette de så teller de:) gikk sjøl på p-sprøyte i 1år og har brukt over 2år med prøving ette de, men folk blir gravide berre di ser på en mann hehe. men ikke alle har de så lett så eg angre på p-sprøyten men du har jo hatt mye rart etter den. men får håpe=) lykke til=)
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg tok ut P ringen den 14 mai og fikk mensen den 15 som varte en uke. EL var den 12 dagen altså den 25-26 mai. Har tatt tester nå som viser ett svakt ja. Så det er mulig du er gravid ja, og jeg har samme symptomer som deg. ++ noen til. Test deg snart du. Så skal du se at du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå