Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 mini er ett år og har den på enda.. borer jo hodet opp i et hjørne eller opp mot sprinklene..greit å polstre litt enda synes nå jeg. Hva synes dere ??
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Datteren min har den ennå,og kommer til å ha den til hun bytter til stor seng.Noe som jeg tenkte skulle skje i løpet av sommeren siden hun snart er 3,5 år:-)
Venja Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Har den også fortsatt i sengen til 2 åringen. Kommer nok til å ha den til han en gang får stor seng... Synes det er greit å ha den der for den hindrer smukken i å falle på gulvet!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Mini bruker den enda, men vi har tatt vekk den ene lansiden på grindsenga, så har derfor bretta bort kanten der også =)) Han er 2 år og skal arve juniorsenga til storebror i sommer =)))) Når han bytter seng skal vi rydde vekk kanten også =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Vi har den fortsatt, hun er 2 år og 2 mnd og kommer nok til å bruke den til hun får stor seng. Men hun har revet i stykker noen snorer så den sitter ikke på fint lenger, så vi har brettet den og har den bare i øverste halvdel av senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå