Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Her er sikkert meningene mange, men jeg kjøpte fra Triumph sist og var kjempefornøyd! De er litt dyrere enn mange andre merker, men jeg syntes virkelig det var verdt de ekstra kronene. De er gode å ha på, holder formen godt, kommer med og uten spiler, og lager ikke stygge merker på skuldrene. De uten spiler er fine å ha på natten, jeg erfarte sist at alle bh`er med spiler klemte og var vonde i løpet av natten - men sikkert ulike meninger om det også Triumph har egne butikker rundt om, men føres sikkert i undertøysforretninger generelt også. Om Cubus har amme-bh`ene vet jeg ikke, men de har jo noe fra Triumph de også. Står kanskje noe på nett: www.triumph.com/no
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Signerer Carnation, Triumph er et veldig bra merke! Ellers vil jeg anbefale Abecita varmt, fås kjøpt via www.underverker.no Der har de fantastisk utvalg i størrelser, og servicen er finfin:-)
Rødhette <309+<312 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2009 tusen takk for svar. har vært å sett litt rundt om kring, på H&M, lindex, men var lite imponert over utvalget.
FruV Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 I mitt forrige svangerskap brukte jeg Triumph og det skal jeg gjøre denne gangen oxo. Kjøper den med blonder og den er kjempe fin og behagelig,koster 369 stk. På reimers har de 25% på alt undertøy så gjorde et lite kupp der =)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Jeg kjøpte bh hos ammehjelpen på internett. Merket heter Bravado. Jeg har litt store bryster og disse støtter og er kjempegode. Str er også fleksible. Jeg kjøpte str xl og disse var gode da jeg gikk gravid, men også da melka kom etter fødsel. Puppene mine ble digre. Bh'ene er veldig komfortable. Ikke press noe sted.
shot Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Cubus fører Triumph iallefall. Jeg var heldig å fikk kjøpt på tilbud der. Virker veldig god og støttende
SokkeLaila Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Dette skriver forresten Ammehjelpen om amme-bh; http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=255 Kan være lurt å lese før innkjøp (spesielt på nett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå