Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 I morgen skal jeg på sykehuset å snakke med en lege ang fødsels måte. Jeg hadde en traumatisk fødsel sist, og ønsker ks denne gangen. Noen som har vært på en slik samtale og kan fortelle meg hva jeg kan vente meg? Er redd jeg skal møte på en lege som synes jeg bare er teit og dum, og feie meg helt av :/ Skal foresten på fredrikstad sykehus.
2 små og en undulat Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jeg var på fødselssamtale av samme grunn som deg, traumatisk fødsel sist gang som endte i hasteks. Jordmor og lege argumenterte for at jeg burde prøve å føde normalt, men de sa også at mye tydet på at det ville ende med ks pga smalt bekken. Vi ble halvveis enige om at jeg skulle prøve og at hvis fødselen viste det minste tegn til å ende med ks så ville de "planlegge" et hasteks. Etter denne samtalen dro jeg hjem og snakket med mannen min. Vi er begge veldig preget av sist fødsel og siden mye tyder på at det uansett vil ende med ks, ble vi enige om å prøve å få innvilget planlagt ks. Jeg ringte føden og etter mye prat og mye grining fikk jeg time for ks. Jeg tror du vil oppleve at dem prøver å overtale deg til naturlig fødsel siden dette er "det beste", men hvis du er helt sikker på at du vil ha ks og tydelig viser det, ja da skal det mye til før dem nekter deg denne fødselsmåten. Lykke til!
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 åhjelpes... det hjalp ikke i det hele tatt.. hihi..... Har time til samtale klokka 13.00 i dag, så da får vi se. er pissnervøs!
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Nå har jeg nettopp kommet hjem fra sykehuset! Og detvar ikke noe å grue seg til i hvertfall. Det gikk så lett! Han prøvde ikke å overtale meg i det hele tatt!! Vi snakket ikke om det engang. Bare sjekket på ul hvor stort barnet er (16% over gjennomsnittet, noe som er helt vanlig) Også ringte han til en annen avd. for å finne en time. Min termin er 30 juni, men nå får jeg keisersnitt 23 juni isteden! Hurra!!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Det var ikke Dr. Fossen vel?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2009 nei.. det var ingen fossen... Var en utenlandsk mann.. Veldig hyggelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå